Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en morsom historie om PostNord.

Dag en:

Fikk melding om at forsendelse var forsøkt utlevert, men misslyktes. Ble da kjørt tilbake til varehus (som var fire timer unna)

Dag to:

Igjen forsøk utlevert, også idag kjørt tilbake til varehus.

Dag tre:

Ingen oppdatering i dag. Så jeg ringte kundesupport hos PostNord. Og der kunne de opplyse meg om at posten min hadde vært på utleveringsstedet nedenfor huset mitt siden første dagen =)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg drar innom power på torsdag og kjøper 3900 med 20% rabatten, får ikke kjøpt på nett så får se om jeg enda får rabatten i butikken

digg med god kuneservice, bråker om dagen med posten som har sendt en pakke i retur uten varsel eller noen forsøk på og ta kontakt med mdeg etter 3 dager selv de etter posten leveringsvilkår sier de skal oppbevare i 30 dager. 

Men å snakke med posten er som og snakke med en tenåringer.... møkka selskap 

Enig. Bruk Postnord. Der har ihvertfall Komplett-forsendelsene gått smidig for denne sommerens bestillinger til hvor jeg bor.

Jeg bestiller til postnord-i-butikk og det går alltid smidig (så langt ihvertfall)..

Endret av G
Lenke til kommentar

Jakter egentlig mest på et spill jeg gidder spille

Når ferien min er ferdig, så har jeg ikkje tid til å spille på en stund. Skal teste mere 3900x, ny bios og ny vannblokk. Skal også delidde noen cpuer på den blå siden. Kjekt med litt prosjekter :)

Lenke til kommentar

Tenk på den plex serveren

hehe ja. Men HEDT er snudd på hode, med kanskje 48-Kjerner på nye TR. Tidig tenke på at for 2 år siden kom Intel med I3-7360X 2-Kjerner til x299  :rofl: Vurderer vente på nye TR enn 3950X :p Får se når det nærmer seg. 

Endret av -=HellBound=-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...