Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yeah, tror nesten vi ser 3950X før 3900X i det her tempoet her i landet :) Iallefall ikke før september. MSI sitt X570 Creation gitt plutselig opp for noen dager 300kr, så.....

Edit: august->september

Endret av Boye
Lenke til kommentar

Jeg har gyldig lisens. Kjøpt og betalt for. Microsoft kan ta seg en bolle.

Hadde det ikke vært for at det er problemer med diverse anticheat programmer, så hadde jeg sikkert utnytta sjansen til å teste Ubuntu med Steam Proton.

Lenke til kommentar

Syntes det er bra jeg. Håper Intel følger med og starter levere noe nytt ikke bare samme dritt +2% ytelse som de siste årene. AMD tvinger fram innovasjon så jeg har kjøpt og venter på min 3900x og vurdere å kjøpe en 3700x til for et annet formål.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at det er problemer med diverse anticheat programmer, så hadde jeg sikkert utnytta sjansen til å teste Ubuntu med Steam Proton.

Der du aktiverer, kjør troubleshoot/feilsøking, svar ja på at du har forandret maskinvare. Hvis ikke det fungerer, kontakter du MS.
Lenke til kommentar

Har du billig OEM, så blir det sånn. Hadde du betalt "2k" for Full, så får du vel ikkje problem. Ringe MS funker for å reaktivere oem.

Lenke til kommentar

Har du billig OEM, så blir det sånn. Hadde du betalt "2k" for Full, så får du vel ikkje problem. Ringe MS funker for å reaktivere oem.

Har ikke noen billig OEM lisens, nei. Kjøpte fullverdig lisens under lanseringstilbud av Windows 8 og har den linket opp mot min Microsoft konto. Får ty til en samtale med Microsoft i morgen.

Lenke til kommentar

Har ikke noen billig OEM lisens, nei. Kjøpte fullverdig lisens under lanseringstilbud av Windows 8 og har den linket opp mot min Microsoft konto. Får ty til en samtale med Microsoft i morgen.

Sist jeg var igjennom denne mølla var det bare automatisk svar. Måtte bare taste inn noen tall via mobilen. Men skal ikke tvinge deg til å være våken utover kvelden :)

Eller har de åpningstider nå?

Jeg kjøpte min win 10 via kinguin funker knall

Og støtt kriminaliteten! Stjålne kredittkort er gratis penger!

Lenke til kommentar

Sist jeg var igjennom denne mølla var det bare automatisk svar. Måtte bare taste inn noen tall via mobilen. Men skal ikke tvinge deg til å være våken utover kvelden :)

Eller har de åpningstider nå?

Og støtt kriminaliteten! Stjålne kredittkort er gratis penger!

Hvordan er dette og støtte kriminaliteten? 

Lenke til kommentar

Enda enklere, bruk lissensen fra Windows 8 ( Serienummeret ) og Swips bør du være aktivert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er dette og støtte kriminaliteten?

De som selger nøkler til slike steder er ofte selskaper som kjøper OEM-nøkler i bulk og har noen til overs. Men man kommer ikke unna at noen kjøper disse med stjålne kredittkort og selger de videre for ren profitt. Noen ganger oppdages det, andre ganger ikke. Men la oss ikke spore av med dette her. Det har blitt diskutert i mente på diskusjon.no
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...