Drunkenvalley Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Så det er du som blir forbanna. Hehe. Hehe, som jeg skriver venter til det jeg vil ha er på lager. Hvorfor stresse? Jeg trodde ikke jeg skulle stresse helt til jeg begynte få bekreftet dato som kom og gikk gjentatte ganger... Lenke til kommentar
Ajoh Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Da har jeg fått MSI B450 Tomahawk Max i hus. Reinstallerte Windows 10 for å unngå trøbbel mellom Intel og AMD drivere.... Windows nekter å aktivere.... :hrm: Lenke til kommentar
Boye Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 (endret) Yeah, tror nesten vi ser 3950X før 3900X i det her tempoet her i landet Iallefall ikke før september. MSI sitt X570 Creation gitt plutselig opp for noen dager 300kr, så..... Edit: august->september Endret 9. august 2019 av Boye Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Da har jeg fått MSI B450 Tomahawk Max i hus. Reinstallerte Windows 10 for å unngå trøbbel mellom Intel og AMD drivere.... Windows nekter å aktivere.... :hrm: 50kr på ebay Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 50kr på ebay Gratis er bedre. Gi faen å aktiver, eller kjør en activator Lenke til kommentar
Ajoh Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Jeg har gyldig lisens. Kjøpt og betalt for. Microsoft kan ta seg en bolle. Hadde det ikke vært for at det er problemer med diverse anticheat programmer, så hadde jeg sikkert utnytta sjansen til å teste Ubuntu med Steam Proton. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Syntes det er bra jeg. Håper Intel følger med og starter levere noe nytt ikke bare samme dritt +2% ytelse som de siste årene. AMD tvinger fram innovasjon så jeg har kjøpt og venter på min 3900x og vurdere å kjøpe en 3700x til for et annet formål. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Jeg har gyldig lisens. Kjøpt og betalt for. Microsoft kan ta seg en bolle. Hadde det ikke vært for at det er problemer med diverse anticheat programmer, så hadde jeg sikkert utnytta sjansen til å teste Ubuntu med Steam Proton. Der du aktiverer, kjør troubleshoot/feilsøking, svar ja på at du har forandret maskinvare. Hvis ikke det fungerer, kontakter du MS. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Jeg har gyldig lisens. Kjøpt og betalt for. Microsoft kan ta seg en bolle. Hadde det ikke vært for at det er problemer med diverse anticheat programmer, så hadde jeg sikkert utnytta sjansen til å teste Ubuntu med Steam Proton. Har du billig OEM, så blir det sånn. Hadde du betalt "2k" for Full, så får du vel ikkje problem. Ringe MS funker for å reaktivere oem. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Jeg har gyldig lisens. Kjøpt og betalt for. Microsoft kan ta seg en bolle.Hva slags lisens har du? OEM lar deg vel bare bytte litt utvalgt hw. Lenke til kommentar
Ajoh Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Har du billig OEM, så blir det sånn. Hadde du betalt "2k" for Full, så får du vel ikkje problem. Ringe MS funker for å reaktivere oem. Har ikke noen billig OEM lisens, nei. Kjøpte fullverdig lisens under lanseringstilbud av Windows 8 og har den linket opp mot min Microsoft konto. Får ty til en samtale med Microsoft i morgen. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Jeg kjøpte min win 10 via kinguin funker knall Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Har ikke noen billig OEM lisens, nei. Kjøpte fullverdig lisens under lanseringstilbud av Windows 8 og har den linket opp mot min Microsoft konto. Får ty til en samtale med Microsoft i morgen. Sist jeg var igjennom denne mølla var det bare automatisk svar. Måtte bare taste inn noen tall via mobilen. Men skal ikke tvinge deg til å være våken utover kvelden Eller har de åpningstider nå? Jeg kjøpte min win 10 via kinguin funker knall Og støtt kriminaliteten! Stjålne kredittkort er gratis penger! Lenke til kommentar
G Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Byrrdi num-num, byrrrdi numm-numm Tenkte å forsøke med et sett på 2x 16Gig til 1 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Sist jeg var igjennom denne mølla var det bare automatisk svar. Måtte bare taste inn noen tall via mobilen. Men skal ikke tvinge deg til å være våken utover kvelden Eller har de åpningstider nå? Og støtt kriminaliteten! Stjålne kredittkort er gratis penger! Hvordan er dette og støtte kriminaliteten? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Har ikke noen billig OEM lisens, nei. Kjøpte fullverdig lisens under lanseringstilbud av Windows 8 og har den linket opp mot min Microsoft konto. Får ty til en samtale med Microsoft i morgen. Enda enklere, bruk lissensen fra Windows 8 ( Serienummeret ) og Swips bør du være aktivert. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 50kr på ebay Har nå sett det nedi 12 kroner også på ebay Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Byrrdi num-num, byrrrdi numm-numm Tenkte å forsøke med et sett på 2x 16Gig til G.Skill_2x16Gig__09aug2019.jpg Det kan være litt problematisk ytelsemessig som jeg forstår det, så om 32 Gig holder kjører du på med det. Vær beredt på problemer med hastighet eller andre småproblemer med 4 minnebrikker. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Hvordan er dette og støtte kriminaliteten?De som selger nøkler til slike steder er ofte selskaper som kjøper OEM-nøkler i bulk og har noen til overs. Men man kommer ikke unna at noen kjøper disse med stjålne kredittkort og selger de videre for ren profitt. Noen ganger oppdages det, andre ganger ikke. Men la oss ikke spore av med dette her. Det har blitt diskutert i mente på diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Hvordan vet jeg at jeg har b-die? Sorry for noobness.. Tror jeg fant ut av det, de er altså ikke B die. https://www.proshop.no/RAM/Corsair-Vengeance-LPX-DDR4-3200-C16-BK-DC-16GB/2640699 Du kan jo lete i denne oversikten: https://www.hardwareluxx.de/community/f13/die-ultimative-hardwareluxx-samsung-8gb-b-die-liste-alle-hersteller-06-08-19-a-1161530.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå