Datafriken Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Min bråker på oppstart og litt sånn innimellom ellers så har jeg ikke hørt så mye til min, nå har jeg bare hatt x570 oppsettet opp i knappe 24 timer. 1 Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Har Crosshair 8 Hero, hører ikke chipset viften. Lenke til kommentar
Ajoh Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Mitt Taichi kort lagde en god del lyd over 2000 RPM. Men den kan manuelt endres til lavere hastighet uten at temperatur blir påvirket. Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Dette kan forkalere hvorfor datoer forandrer seg på Komplett osv. Ser ut som etterspørselen er meget stor for 3000 serien. Her bare fra den største forhandler i Tyskland. Så det er nok mangel på CPU`er rundtom det hele. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Er det noe kjente USB problemer med Ryzen? på mitt Crosshair 8 med 3900x så den og kobler fra og kobler til hele tiden på min Corsair H150i kjøler =/ Hva har USB med Ryzen (CPU) å gjøre tror du? USB-porter (interne/eksterne) sitter på ett hk.. og "drives" av Bios/drivere i det OS du måtte kjøre. I tillegg kan jo også Corsair sw være problematisk.. Du finner sikkert ut av det. Du kan også sjekke power-settings.. her er det ofte default strømsparing (som gir slike symptomer... burde dog ikke gjøre dette for denne typen USB-hw). Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Corsair sin software suger. Sagt det før sa det igjen ? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Corsair sin software suger. Sagt det før sa det igjen No shit. Fikk jeg erfare nå med 150i PRO AIO og Commander PRO styrt av Corsair Link Satt custom vifte profil for AIO med static 80% speed, men Corsair sin firmware/Link combo overstyrer mine settings når CPU belastes. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Hva har USB med Ryzen (CPU) å gjøre tror du? USB-porter (interne/eksterne) sitter på ett hk.. og "drives" av Bios/drivere i det OS du måtte kjøre. I tillegg kan jo også Corsair sw være problematisk.. Du finner sikkert ut av det. Du kan også sjekke power-settings.. her er det ofte default strømsparing (som gir slike symptomer... burde dog ikke gjøre dette for denne typen USB-hw). Nei, alle USB porter drives ikke kun av chipset Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Uansett noe funky med x570 chipset og Corsair Icue , har fungert greit for meg i mange år frem til nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Uansett noe funky med x570 chipset og Corsair Icue , har fungert greit for meg i mange år frem til nå. Tydeligvis... og jeg har ikke "fulgt med i timen" (ref over fra Excalibur) Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 No shit. Fikk jeg erfare nå med 150i PRO AIO og Commander PRO styrt av Corsair Link Satt custom vifte profil for AIO med static 80% speed, men Corsair sin firmware/Link combo overstyrer mine settings når CPU belastes. Trodde link var depracted til fordel for icue? Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Har Crosshair 8 Hero, hører ikke chipset viften. Samme her Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Trodde link var depracted til fordel for icue? Begge finnes. iCue funker ikke bedre for meg. Skulle valgt NZXT Kraken X72 AIO isteden. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) Asus har også noen AIO kjølere. Den største der er 360mm som X72. Endret 1. august 2019 av Simkin Lenke til kommentar
Boye Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Problemer med CPU vs chipset-USB? Lest om brukere som har hatt alt fra online/offline (enheter som kobler seg av/på, disker f.eks) til lavere diskhastighet (SSD over USB3.1 gen 2 type C mk 4256etc). Driverproblemer, eller bare Windows 10? Jæskla mye rart med OSet for tiden også på Intel-maskiner så vanskelig å vite... Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) For jeg har full Icue pakke cpu kjøler , vifter , rgb lys. Men får Corsair Commander Pro til og fungere men USB enhetene som er koblet til den igjen fungerer 50/50 kan ta en restart og de funker også en ny restart for jeg skal innom Bios og endre på litt OC osv også funker de ikke også funker de igjen Skal sende Asus og Corsair en epost om dette se hva de sier Endret 1. august 2019 av Datafriken Lenke til kommentar
uGn Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Også på national ipa day da! Finfin dag! (..bare jeg ikke har glemt noe nå da, bank i bordet) Vakkert syn! 2 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Flere som har problemer med justere ram i bios setter CL15 i bios men kommer opp som 16 i Windows `? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Flere som har problemer med justere ram i bios setter CL15 i bios men kommer opp som 16 i Windows `?Skru av Geardown Mode 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå