Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. Går det an å slå av det i en eller annen form for innstilling både for grafikk og for hovedkort montro?  :hmm:

Bruker bare litt ekstra strøm, men hva er vitsen i et lukket tower under skrivebordet. Gloriehorene har litt å velge mellom ser jeg.

Lenke til kommentar

Går sikkert an å slå av, men det er unødvendig.

Default burde vært off og skal du slå av ting så må du innstallere programmet for å slå det av, men hva skjer når du avinstallerer?

Da slås lysene på igjen, om oftest, gjelder kanskje ikke alle.

Strømforbruket betyr lite, du kjører ikke det beste hardwaret å er bekymra for strømbruket.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Enig. Går det an å slå av det i en eller annen form for innstilling både for grafikk og for hovedkort montro?  :hmm:

Bruker bare litt ekstra strøm, men hva er vitsen i et lukket tower under skrivebordet. Gloriehorene har litt å velge mellom ser jeg.

Mange av skjermkortene har også egen knapp som gjør at du kan slå av de utvendige fargene på skjermkortet om du ønsker det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Imponerende :)

Mye moro som renner inn nå

AMD Does Have 16 Core Zen 2 Based Ryzen 9 CPUs, Tested & Overclocked Under Liquid Cooling – Faster Than The 18 Core Intel Core i9-9980XE

All AMD Ryzen 3000 CPUs Will Feature Soldered IHS, Expect Impressive Thermals & Great Overclocking Capability.

AMD Ryzen 3000 Series CPUs To Utilize Soldered IHS With Gold Plating To Deliver Better Thermals & Overclocking Results

AMD-X570-Chipset-Details-and-Specs_1-148

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er bare å kryssa fingra for at Intel blir grusa nå..

De har fått drevet på med 4-core pisset sitt lenge nok. Vi hadde garantert hatt det på mainstream idag også hadde det ikke vært for Ryzen.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...