€tt@n Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Hva tenker dere om den siste videoen til AdoredTV? Var i hvertfall gøy å høre Lisa uttale seg om Ryzen 2 https://youtu.be/XAx9G5PqBzM?t=1209 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Hva tenker dere om den siste videoen til AdoredTV? Var i hvertfall gøy å høre Lisa uttale seg om Ryzen 2 https://youtu.be/XAx9G5PqBzM?t=1209 Skriv hva som sies, så slipper vi å bruke tiden på å se en youtubevideo med gebrokken engelsk 2 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Hehe. Du bruker lenget tid på å skrive enn å se den, ser ikke problemet 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Hva tenker dere om den siste videoen til AdoredTV? Var i hvertfall gøy å høre Lisa uttale seg om Ryzen 2 https://youtu.be/XAx9G5PqBzM?t=1209 Skriv hva som sies, så slipper vi å bruke tiden på å se en youtubevideo med gebrokken engelsk Eller se videoen, så slipper vi å bruke masse tid på å transkribere informasjonen for deg... (Er forøvrig bare å skru av lyden og skru på teksting om du ikke forstår ekte engelsk, i stedet for sånn Posh Spice engelsk som du tydeligvis må ha. ) Neida, det er en av de kjedeligere videoene hans. Ikke mye nytt, bare tilbakeblikk på hva han sa for 3 måneder siden, og hvordan han mener at det ser ut som han har fått rett i sine spådommer. Basically; Intel er "up shit creek" på grunn av ødelagt 10nm produksjonsprosess. Mens AMD har fått tidenes åpning til markedet... For de av oss som er litt interessert i historie, så er det litt interessant å se hvordan Intel ser ut til å ha ramlet i den eldste fella mulig med laurbær og hele dritten. Mens det som med AMD tidligere ble sett på som en ulempe når de mistet sine egne produksjons fasiliteter. Nå er en styrke, ettersom de kan "shoppe" rundt etter beste foundry for chippene sine. Det var ingen fordel når Intel var beste foundry. Men nå som de har ramlet av lasset, skal AMD være jævlig glad for at de ikke sitter fast med et eget foundry med ødelagt produksjons prosess... 5 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Hehe. Du bruker lenget tid på å skrive enn å se den, ser ikke problemet Videoen er 28 minutter lang, ingen skriver så tregt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Hva tenker dere om den siste videoen til AdoredTV? Var i hvertfall gøy å høre Lisa uttale seg om Ryzen 2 https://youtu.be/XAx9G5PqBzM?t=1209 Skriv hva som sies, så slipper vi å bruke tiden på å se en youtubevideo med gebrokken engelsk Eller se videoen, så slipper vi å bruke masse tid på å transkribere informasjonen for deg... (Er forøvrig bare å skru av lyden og skru på teksting om du ikke forstår ekte engelsk, i stedet for sånn Posh Spice engelsk som du tydeligvis må ha. ) Neida, det er en av de kjedeligere videoene hans. Ikke mye nytt, bare tilbakeblikk på hva han sa for 3 måneder siden, og hvordan han mener at det ser ut som han har fått rett i sine spådommer. Basically; Intel er "up shit creek" på grunn av ødelagt 10nm produksjonsprosess. Mens AMD har fått tidenes åpning til markedet... For de av oss som er litt interessert i historie, så er det litt interessant å se hvordan Intel ser ut til å ha ramlet i den eldste fella mulig med laurbær og hele dritten. Mens det som med AMD tidligere ble sett på som en ulempe når de mistet sine egne produksjons fasiliteter. Nå er en styrke, ettersom de kan "shoppe" rundt etter beste foundry for chippene sine. Det var ingen fordel når Intel var beste foundry. Men nå som de har ramlet av lasset, skal AMD være jævlig glad for at de ikke sitter fast med et eget foundry med ødelagt produksjons prosess... I love you Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Hehe. Du bruker lenget tid på å skrive enn å se den, ser ikke problemet Videoen er 28 minutter lang, ingen skriver så tregt. Jo, jeg gjør på engelsk. Letter for meg å se en video på 28min Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 slik video må man sette på 1,5x hastinghet ++hjelper, dog kun om man forstår språket.. Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Hva tenker dere om den siste videoen til AdoredTV? Var i hvertfall gøy å høre Lisa uttale seg om Ryzen 2 https://youtu.be/XAx9G5PqBzM?t=1209 Skriv hva som sies, så slipper vi å bruke tiden på å se en youtubevideo med gebrokken engelsk Nå hadde jeg i linken kopiert tidspunktet hvor Lisa begynner å snakke for å spare deg for litt scotsk askent (og for å gjøre det mer relevant til AMD Ryzen tråden!) Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Yay, da har jeg fått hk og ram også så jeg er klar til oppgradere plex serveren Ganske fornøyd, ga totalt 3k for 1700x, prime 370 pro(gikk for dette pga 8xSata) og 8gb med generisk kingston ram(til prisene justeres) Cpu skal vist klare 4Ghz@1,44V og 3,8@1,22V uten at jeg har testet enda så tenkte å sette en liten offset å sette den på 3.7-3.8 så den ikke trekker så mye mer strøm enn nødvendig. Hvilken agesa anbefales for best oc av ram og cpu? Gir drallen i specter/melt down patcher.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Yay, da har jeg fått hk og ram også så jeg er klar til oppgradere plex serveren Ganske fornøyd, ga totalt 3k for 1700x, prime 370 pro(gikk for dette pga 8xSata) og 8gb med generisk kingston ram(til prisene justeres) amd.jpg Cpu skal vist klare 4Ghz@1,44V og 3,8@1,22V uten at jeg har testet enda så tenkte å sette en liten offset å sette den på 3.7-3.8 så den ikke trekker så mye mer strøm enn nødvendig. Hvilken agesa anbefales for best oc av ram og cpu? Gir drallen i specter/melt down patcher.. Nyeste bios er en vinner 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Cpu skal vist klare 4Ghz@1,44V og 3,8@1,22V uten at jeg har testet enda så tenkte å sette en liten offset å sette den på 3.7-3.8 så den ikke trekker så mye mer strøm enn nødvendig. Så stor vcore økning for 200 Mhz. Da hadde jeg også bare hatt den på 3.8 Ghz. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Cpu skal vist klare 4Ghz@1,44V og 3,8@1,22V uten at jeg har testet enda så tenkte å sette en liten offset å sette den på 3.7-3.8 så den ikke trekker så mye mer strøm enn nødvendig. Så stor vcore økning for 200 Mhz. Da hadde jeg også bare hatt den på 3.8 Ghz. Jupp, det jeg også tenkte. Skal gjøre egne tester selv siden det der er bare ordet til en random fyr på finn:P akkurat nå er været for fint til å holde på med pc så vi får se over helgen Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 (endret) Endelig fått tid til å teste ut Ryzen riggen. Fikk til minnet ganske greit mtp at det er de kjipeste brikkene man finner Kingston value 2133 Blir å teste med G.skill brikkene fra 299 riggen etterhvert Men ja, den funker knall som plex server om noen lurte Damn, fått brikkene stabil på 3000nå og får benchmarke på 3200! Endret 7. juni 2018 av Mumriken Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Denne bør dere ta en titt på, gjerne se godt på sammenligning på kjøleløsningene som er valgt for Intel sin 28 og Amd sin 32... http://www.guru3d.com/news-story/that-28-core-cpu-that-intel-showed-at-computex-it-needs-some-cooling.html Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 (endret) Denne bør dere ta en titt på, gjerne se godt på sammenligning på kjøleløsningene som er valgt for Intel sin 28 og Amd sin 32... http://www.guru3d.com/news-story/that-28-core-cpu-that-intel-showed-at-computex-it-needs-some-cooling.html Ikkje sammenlignbart, og det vet du Stock vs blodklokka... Endret 7. juni 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Endelig fått tid til å teste ut Ryzen riggen. Fikk til minnet ganske greit mtp at det er de kjipeste brikkene man finner Kingston value 2133 Blir å teste med G.skill brikkene fra 299 riggen etterhvert Men ja, den funker knall som plex server om noen lurte ryzen 4 ghz2.jpg Damn, fått brikkene stabil på 3000nå og får benchmarke på 3200! De minnebrikkene var jo helt rå! Fikk selv til å klokke opp CL15 2133-brikken i bærbar-pcen til CL14 2400 og syntes det var bra, men det du har greit var virkelig imponerende! Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 De minnebrikkene var jo helt rå! Fikk selv til å klokke opp CL15 2133-brikken i bærbar-pcen til CL14 2400 og syntes det var bra, men det du har greit var virkelig imponerende! Nesten fått inn 24/7 settings nå. 3.75 Ghz(server trossalt) Pleier å kjøre 1000% ramtest for å være sikker så er ikke langt unna stabile på 3133 cl14 med kingston value brikker. Har en misstanke om at IMC er ganske god på denne cpuen Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Og du holder til og med CL på 14! Kanskje man bare skal droppe G.Skill og gå for Kingston value Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå