Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så 1.400V limit ASUS har satt er BS?

 

Hva kjøler du den ned med, åssen er tempsa?

 

Lurer på om en 240 + 360 (relativt tykke) vil være mer enn nok!

Vet ikkje jeg... Bare tester dritten :p

 

Bootet fint med 3200mhz minne cl 14-14-14-34 1T. Kan ikkje velge høyere enn 3200mhz.. Må sikkert ha en biosoppdatering til. Bruker nyeste betabios som kom i går

Lenke til kommentar

 

Hvilke skjemkort skal du bruke sammen med Ryzen?

2x gtx 1080 en stund til 1080ti sli kommer. Derfor har jeg blokker klare til 1080ti som du kan se på bildet :)

Har du bare 2x 1080? Hva er det for middelmådig husmor hardware? Hadde virkelig trodd at alt under 2x titan x er helt uaktuelt.

Lenke til kommentar

Er det stor forskjell på 2400 og 3200Mhz i benchmarks? Rett opp på 4,1 og 3200mhz må sies å være bra gitt alle rapporterte problemer rundt omkring.

Tingen var tydelig nyeste bios, aka betabios. Asus kommer med ny bios over helga som fikser diverse kvalm. Gigabyte auros? 5 klarer også 3200 cl4.

 

 

Men det er noe rart med Ryzen, det er sikkert... skjedd mye rare ting på de timene jeg har dilla :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

Med 1.440V (som allerede er for mye) så kan man vel påstå det. :p

Er ikkje enig om at 1.44v er så mye på Ryzen. Den er jo oppe i ca samme spenning med alt på auto også :)

 

Jeg kommer til å teste iallefall opp til 1.6v uten at jeg er noe redd for det :p

 

 

mate på med 4.2Ghz ++ nå så... hva venter du på??? :D

Lenke til kommentar

 

Ser at den ikke ligger ute på sidene til Asus enda. Er det noen fare for at AI Suite eller BIOS-verktøyene på egenhånd laster ned og flasher forrige versjon, inntil den også er ute på de offisielle sidene?

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

 

 

Ser at den ikke ligger ute på sidene til Asus enda. Er det noen fare for at AI Suite eller BIOS-verktøyene på egenhånd laster ned og flasher forrige versjon, inntil den også er ute på de offisielle sidene?

 

Den som er linket til skal fikse det problemet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...