Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden


Anbefalte innlegg

Ja dette har jeg tenkt på å forhøre meg om her flere ganger. Hvordan gjør folk det med Windows ift. å oppgradere til Ryzen? Kjøper folk ny Win 10 lisens? Eller er det noen mulighet for å få med seg den gamle lisensen til nytt HK og CPU? Er man nødt til å kontakte Microsoft for å un-binde lisensen man har nå fra det gamle hk'et? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visst** (Måtte bare, en av kameratene mine gjør den samme feilen, plager livet av meg.. :p)

 

Jeg bruker en crack du pleide å finne på piratbukten, fungerte fett.

 

Hvordan visste du at jeg lette etter en crack der og hvordan fungerer fett egentlig?  :hmm:  :tease: 

 

Jaja, sånngårnådagan

Lenke til kommentar

Piratkopior när Windows 10 kostar 7 dollar?

Den var låg.

Hva er vitsen i å betale 7$ for "pirat" når du kan få gratis pirat? Win 10 til 7$ er ikkje akkurat lovlig, ikkje gråsone engang.

 

On topic:

 

1700x og 1800x hentet på posten :D G.skill 3600 cl15 på vei. I tilfelle 4000mhz brikkene slår seg vrang :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Ja dette har jeg tenkt på å forhøre meg om her flere ganger. Hvordan gjør folk det med Windows ift. å oppgradere til Ryzen? Kjøper folk ny Win 10 lisens? Eller er det noen mulighet for å få med seg den gamle lisensen til nytt HK og CPU? Er man nødt til å kontakte Microsoft for å un-binde lisensen man har nå fra det gamle hk'et? 

Har aldri hatt noe problem med å bare hive SSDene over i ny rigg :)

 

Forsåvidt så skal vell lisensen(e) være knyttet til en MS konto om du logger inn og har legit lisens.

Lenke til kommentar

 

Ja dette har jeg tenkt på å forhøre meg om her flere ganger. Hvordan gjør folk det med Windows ift. å oppgradere til Ryzen? Kjøper folk ny Win 10 lisens? Eller er det noen mulighet for å få med seg den gamle lisensen til nytt HK og CPU? Er man nødt til å kontakte Microsoft for å un-binde lisensen man har nå fra det gamle hk'et? 

Har aldri hatt noe problem med å bare hive SSDene over i ny rigg :)

 

Forsåvidt så skal vell lisensen(e) være knyttet til en MS konto om du logger inn og har legit lisens.

 

 

Sweet. Tingen er at jeg går for et helt nytt bygg med nvme i stedet for Samsung 830 (raid 0) som jeg har i dag. Derfor blir vel egentlig ingenting fra den nåværende riggen med over til den nye. Får bare sjekke ut den validate MS greia og se om det funker! 

 

Tror lisensen min er lovlig. La inn en cracked Win 7 for lenge siden. Deretter kjøpte jeg Win 8.1 upgrade fra Siba og oppdaterte deretter til Win 10. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...