Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Blir vel noen Wild turneringer også da. Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Blir vel noen Wild turneringer også da. Joda, men ikke 'offisielle'. Var mere de jeg tenkte på nå, blizzcon og qualifiers etc. Lenke til kommentar
berntys Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 ser ingen problem med endringane. wild blir jo akkurat likt som dagens play mode der du kan bruka alle kort som du har. standard som blir ny game mode er kun der du ikkje kan bruke gamle kort fra tidligere expansions. glede meg til neste expansion til heartstone //www.youtube.com/watch?v=5egQ4ro7Nw8 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hadde blitt irritert hvis jeg hadde brukt penger på å samle kort fra de utvidelsene. Men siden jeg ikke bruker penger i det hele tatt, så er dette sikkert en fordel for meg. Enn så lenge. Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hadde blitt irritert hvis jeg hadde brukt penger på å samle kort fra de utvidelsene. Jeg synes mere synd på de nye spillerne som starter etter dette og som må bruke masse dust uten å kunne kjøpe boosters/adventures om de vil ha en god Wild deck. Men det blir vel til at nye spillere bare bryr seg om Standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå