Gå til innhold

Lage nettside

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og en kollega skal nemlig lage en nettside. Vi kan nogenlunde det med design osv. men det vi lurer på er som følgende:

En nettside hvor man gratis kan se hvor mange besøkende er? (statistikker osv..)

Er det en mulighet for å få et gratis domene hvor man slipper sånne greier imellom?

Eks: www.xxxxx.wix.com / www.xxxxx.webnode.com. 

Vi vil helst slippe det? Hvordan kan man unngå slike ting helst gratis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er greit å få statistikk i dag. De fleste ISP'er tilbyr dette. I tillegg kan du bruke google analythics, som nesten er å se på som en standard for nettstedsstatistikk,

Vil du kjøpe domene, så koster det ikke al verden. Et .no domene koster fra snaue to hundre kroner pr. år. Vil du ha et webhotell, så koster det fra en tier og oppover. Trenger du databaser og php, må du gjerne opp i et litt større web hotell. Si 50-60 i måneden eller mindre (eller mer)

Helt gratis? Nope, det får du ikke uten blablablabla.wix.com

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

har et spm jeg tenkte kunne passe å legge under denne tråden.

Jeg har kjøpt domene hos webhuset. Betaler da 99,- i året. Men jeg trodde jeg kunne lage hjemmeside i html selv og så laste det opp via ftp. Men da må jeg visst betale  89,- i mnd. Får ingen tilgang til ftp nå. Nå kan jeg kun lage hjemmeside med deres verktøy, og har da veldig store restriksjoner ( som kun en "side" på hjemmesiden min bl.a.).  Noen måte å kunne lage sin egen hjemmeside uten disse restriksjonene og uten å måtte betale mye i måneden? 

(utenom gratisdomene-sider). 

Endret av Balrog11
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...