Gå til innhold

AMDs nye standardkjøler er ti ganger så stillegående

Anbefalte innlegg

Skikkelige dx12 spill begynner å komme i 2017. Så det er fortsatt et stykke frem i tid. Vi har heller ingen skikkelige tester for hvordan ytelsen er i dx12, så hvordan vet du hvilket kort som gjør det best i dx12? Det er det største problemet nå, vi vet ikke.

Du tar feil.

Rise of The Tomb Raider, Gears of War, Hitman og flere andre store titler har DirectX 12.

Så har man feks Just Cause 3, som demonstreres i disse dager med DX12 på GDC messen.

Så har man kommende spill i 2016 som Deus Ex, Quantum Break og andre som også får det.

Det finnes kanskje ikke gjennomgående tester av DirectX 12 enda, men av det som har blitt testet til nå ser DX12 meget lovende ut og gir solide økninger i FPS. Spesielt hos AMD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tenker på Dx11 titler som har blitt portet til Dx12? Det er ikke en skikkelig DX12 tittel. Det er ikke representativt.

I tillegg, det finnes ingen Just Cause 3 benchmarks som jeg ser. Gears of War er broken for AMD kort og funker ikke skikkelig. Så om den viser noe, så er det at Nvidia er klart bedre. Jeg synes ikke den viser noe.

Tomb Raider og Hitman er jo velkjente AMD trippel A titler. Som og er DX11 porter.

Tidlig utviklede spill er laget i en tid der DX12 ikke var en ting. De kan ikke DX12. Hvordan skal de da lage et DX12 spill? De kommer til å programmere ganske likt som før.

Men det blir hvertfall nye spill, så de burde kunne gi en grei indikasjon hvertfall, men av det jeg vet er de ikke kommet. Altså vet vi ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...