RobinH Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Fant en film fra Lord of the rings på spill , kommer i 2002 en gang , tror det var sierra spill!! Håper det ruler akkuratt som filmen gjorde! :smile: Det så ganske likt ut som filmen. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Tviler det kommer til å rule like mye som filmen gjorde! Hvis det kommer ut om 2-3 år så har det kanskje håp, men siden det bare er no tull som de har mekka på 6 mndr så suger det sikkert. Det er kanskje flere som husker LOTR til snes...... Lenke til kommentar
Elys Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 er det ikke EA som har rettighetene til alt som har med LOTR(filmen) å gjøre ?? IMHO er det meste EA spyr ut møkk. Sierra har vel rettighetene fra bøkene, og som jeg klarer å grave frem fra hukommelsen min holdt de på med et MMORPG for en stund siden (noen som vet hvor det ble av dette??) Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Et selskap fikk vel rettigheter til å basere spill på filmen, mens et annet fikk rettigheter til å basere spill på bøkene (visst jeg ikke husker helt feil). Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Nevn et spill basert på film som faktisk er bra da.... :wink: Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: On 2002-02-25 09:57, SpACEmaN skrev:Nevn et spill basert på film som faktisk er bra da....:wink: Rambo -> Commodore 64 Bruce Lee -> Commodore 64 Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jo sierra holdt på med en mmorpg fra LOTR universet det skulle bli et top down lignende spill som skulle hete midle earth, men så vraka de liksogodt hele utviklerteamet å hele greia ble satt på is å mere har jeg ikke hørt (faen jeg hater sierra de var bedre før da de lagde de gode gamle adventure spilla.) [ Denne Melding var redigert av: zoneman på 2002-02-25 10:52 ] Lenke til kommentar
SoulDreamer Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Og jeg som mener at SIERRA spill alltid har vært en av de beste.... I tilfelle ingen av dere husker LarryLaffer, Kings'n Quests-spillene. Kan jo TENKES at den blir bra..... de har jo verdens forventinger å tenke på.... :smile: Det at de lager spillet NÅ, betyr jo ikke at de begynte i Desember 2001, heller da! Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Ikke samme Sierra nå som i gamle dager. For eksempel så er de eid av et selskap som heter noe med Vivaldi...de bestemmer så og si alt av hva Sierra skal gjøre og ikke gjøre. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: On 2002-02-25 12:03, SoulDreamer skrev:Og jeg som mener at SIERRA spill alltid har vært en av de beste.... I tilfelle ingen av dere husker LarryLaffer, Kings'n Quests-spillene. Kan jo TENKES at den blir bra..... de har jo verdens forventinger å tenke på.... :smile: Det at de lager spillet NÅ, betyr jo ikke at de begynte i Desember 2001, heller da! King's Quest serien er den mest sukkersøte/kvalmende adventure serien jeg har sett. Dårlige quiz også. Nei, kongene blandt adventure spill var Lucas Arts som gav ut den ene gode tittelen etter den andre. Sam&Max, DOTT osv. første gode sierra spill jeg så var Half-life faktisk, kanskje med et lite unntak av Gabriel Knight som ikke var så ille. Lenke til kommentar
SoulDreamer Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Nå får du gi deg...vi har alle forskjellig smak. Jeg påstod at jeg synes at de gamle sierra spillene var gode. Vissnok var Half-Life okay...men jeg gadd aldri å spille over første brett! Har aldri hatt noe sans for sånne spill. Jeg liker blant annet Kings'n Quest spillene fordi jeg vokste opp med dem, fordi man hadde muligheten til å gjøre masse forskjellge ting...ikke sånn som disse andre spillene du snakker om, som du må gjøre alt etter rekkefølge for å komme videre. Hva er morsomt med det?! De eneste skytespillene jeg faktisk har klart å runde, eller spille flere brett på er: Unreal Tournament og Alien vs. Predator. Tror ikke SIERRA produserer dem, men...uansett....jeg er glad vi har forsjellig smak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå