Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Vinterstemning på Østlandet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Ikke alltid like lett å få linjer og elementer til å stemme ser jeg for elementet ut i nedre høyre hjørne ville jeg sett ut på høyre ramme ved en høyrebeskjæring eller kanskje ved å hatt med litt mer nede hvilket ville kommet venstresiden tilgode også der du holdt deg unna med en nødskriksmillimeter. Kanskje litt vel mye pirk på et herlig vinterbilde med flott lys, dybdeskarphet farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Takk for din gode og konstruktive kommentar. Har foretatt beskjæringer i bunn men nesten uansett blir noe som kommer ut i et hjørne. Men å kutte på høyresiden var noe jeg ikke tenkte på, det ville jo hjelpe på "problemet". (der ser du hvor mye jeg har å tenke med) Skj Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Nydelig vinterbilde. Kaldt og blått med sollys i toppene. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Så kan man da komme ud og stå på ski...her er der blomster som er kommet op af jorden ..smukt billede men meget blåt...:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Nydelig vinterbilde. Kaldt og blått med sollys i toppene. Hei, og takk for din hyggelige kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Så kan man da komme ud og stå på ski...her er der blomster som er kommet op af jorden ..smukt billede men meget blåt...:-) Dersom du ser på snøen på trærne hvor solen skinner, så er snøen hvit. Det betyr at det faktisk var en blåtone i luften og landskapet der solen ikke har sluppet helt til. Mulig at blåtonen er sterkere på bildet enn i virkeligheten, husker ikke helt sikkert. Men takk for hyggelig kommentar Suss ! Skj Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Vakkert vinterbilde Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Hei, Ragnar. Jeg har dessverre ikke Roars analytiske blikk og lange erfaring, og ville nok ikke selv sett hans gode forslag til beskjæring. Men du har levert et "knakende" godt vinterbilde, med en stemning som rett og slett gjorde meg i bedre humør ! (Jeg var i godt humør fra før av !). M v h Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 ett flott vinterbilde dette Ragnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Vakkert vinterbilde Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Hei, Ragnar. Jeg har dessverre ikke Roars analytiske blikk og lange erfaring, og ville nok ikke selv sett hans gode forslag til beskjæring. Men du har levert et "knakende" godt vinterbilde, med en stemning som rett og slett gjorde meg i bedre humør ! (Jeg var i godt humør fra før av !). M v h Albert. Tviler ikke på at du generelt er i godt humør, og kanskje fotograferingen som du får så mange gode tilbakemeldinger på bidrar til dette. Å betrakte f. eks bilder som forteller en noe gir også glede, og jeg er takknemlig for at enkelte av mine bilder kan bidra til dette for bildekritikkseere. Tusen takk for din gode kommentar Albert. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 ett flott vinterbilde dette Ragnar Hyggelig at du likte bidraget mitt Knut, og takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Du fanger vinterens farger godt her, og det gir bildet den rette følelsen av kulde. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Du fanger vinterens farger godt her, og det gir bildet den rette følelsen av kulde. Det var - 21,5 kalde grader, så inntrykket ditt stemmer bra det ! Skj Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Nice " cold " winter landscape Best regards Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Nydelig flottflott bilde Ragnar. Fine linjer og nydelige farger. Fint lys i tretoppene. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Nice " cold " winter landscape Best regards Leif Takk for din hyggelige kommentar Leif. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Nydelig flottflott bilde Ragnar. Fine linjer og nydelige farger. Fint lys i tretoppene. Så fint at du likte bildet mitt ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg