Gå til innhold

Google-ansatt lagde smart speil som kjører Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

"Lille speil på veggen der"- bør kjenne igjen familiemedlemmet som står foran. Informasjonsbehovet varierer mye fra person til person.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

"Lille speil på veggen der"- bør kjenne igjen familiemedlemmet som står foran. Informasjonsbehovet varierer mye fra person til person.

Jeg liker den idéen, men da ville jeg satsa på stemmegjenkjenning.

Har lite lyst på et IoT kamera på badet ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg liker den idéen, men da ville jeg satsa på stemmegjenkjenning.

Har lite lyst på et IoT kamera på badet ;)

Tar det med badevekta ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Merko: Hvor fikk du tak i halvgjennomsiktig speil? Hva kostet det? Jeg har lekt med tanken på å starte et lignende prosjekt men har altså ikke funnet den typen speil hos lokale forhandlere i Tromsø og søk på nettet gir ikke noe fornuftig.

Ring politiets forhørsavdeling, kanskje de har en distributør. Eller hvorfor ikke bare spør en større glassmester. Må vel gå an å oppdrive? Hollywood knuser jo sikkert ørten slike speil pr. år, de må jo bare vite hvor det går an å skaffes i fra.

Endret av G
Lenke til kommentar

Merko: Hvor fikk du tak i halvgjennomsiktig speil? Hva kostet det? Jeg har lekt med tanken på å starte et lignende prosjekt men har altså ikke funnet den typen speil hos lokale forhandlere i Tromsø og søk på nettet gir ikke noe fornuftig.

Det heter toveisspeil. Kan være det er letter å finne om du spør etter det.
Lenke til kommentar

Denne fikk jeg lyst på. Klarte ikke å se hvor stor skjerm han hadde bakpå. Dersom man kan få "speilet" med skjerm ganske så tynt hadde det vært perfekt. Hvis dataenheten kan legges et annet sted enn bakpå så kunne man fått det tynnere.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Jeg har jobbet med å lage en webside som lar deg definere innholdet i speilet - det vil si at det eneste arbeidet du trenger å gjøre er å bygge speilet, og sørge for å få vist denne websiden inni speilet. Det vil fungere enten du bruker Android, Linux, Windows, Windows IoT, Mac Mini, kanskje til og med Chromecast.

Hvordan er interessen for noe slikt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...