Gjest member-296438 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Stine 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Joda, funker OK dette. Kanskje ørlite lysdemping på fargeversjonen. Attributtene her får meg til å tenke på da vi med skolen for et par mannsaldre var en tur for å se og lære litt om Stortinget. På plassen til en av stortingsrepresenantene lå det igjen en lapp hvor det var skrevet: "Nåtidens motoriserte ungdom burde ha støtfangere a'la Sophia Loren." Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Flott fortelling, nå som personifiseringen er større,hjulpet av modellens vinkel. Lyset faller inn på veldig bra måte, og blikket vendt utover overlater mye til betrakters egen tolkning. V1 og V2 foretrekkes. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Flotte, monokrome bilder av Stine. Ja, for fargeversjonen er nesten ensfarget den også. Falt for de varme fargene denne gangen. Flott lys og dekorativ, passe uskarp bakgrunn. Bra! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Takker for innspill og kommentarer:-) Kjørte ganske så stor blenderåpning her, for og få en litt uklar bakgrunn. Lærerikt med innspill fra andre. Litt vanskelig og finne plasser der en får mer teknisk bedømmelse av bildene, men det er ikke dermed sagt at kommentarfeltene her er dårlige...Tvertimot! Liker måten det blir kommentert her, med både skjemt og litt alvor. Viser gleden med hobbyen:-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Hei, Pentaxen. Dette ser spennende ut ... . Her synes jeg du har fått til noe veldig fint, - modellens positur og ansiktet som er vendt mot vinduet / lyset, meget god skarphet og behagelige kontraster ! For meg er gyllenfargen i versjon 1 en tanke for kraftig, og på min skjerm er det et svakt grønnskjær på modellens nese- / hakeparti samt deler av halsen. S/h- versjonene, og da kanskje spesielt versjon 2, er veldig uttrykksfulle. Lys og skygger bidrar til å framheve hud og kroppsdetaljer som for eksempel kragebein, på en utmerket måte, - imponerende bra, synes jeg ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 fine bilder men for meg er det uten tvil v2 som er det beste Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Flotte alle tre, litt vanskelig å velge, men jeg likte godt fargeversjonen selv om den kanskje er litt for gul/orange. Det ble fint sammen med det røde håret. Huden fikk veldig fin glans/glød. Godt jobba! jeg satt på mørk bakgrunn jeg.. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Takker igjen for gode innspill og kommentarer:-) Setter pris på det! Tanken her var og få det til å se ut som sollyset kom gjennom vinduet. Som sagt, prøver meg frem, og derfor er innspillene veldig nyttig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg