Gå til innhold

[Løst] Fair pris for pc-pakke?


Anbefalte innlegg

Har følgende jeg har tenkt å selge, og lurer på om dette er en fair pris?

 

Fractal R4

Asus Z77 Sabertooth

i7 3770k

Noctua NH-D14 med 2 x Fractal 120mm vifter

16 gb ddr3 1600mhz crucial

 

Er 2500,- grei pris for dette, og kan jeg forvente å få til et salg?

 

Mvh Magnus Borge-Olsen

edit: glemte å si at det følger med ram

Endret av Svartvarg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du mener hovedkort + cpu + kjøler er verdt 1500 kr?

I så fall er jeg villig å betale det, kabinett trenger jeg ikke særlig hvis det overklokker bra og du har kvittering med tanke på garanti.Har du ikke det blir det litt værre å selge.

 

Seriøst tror du kunne tatt over 4000 kr for dette om du hadde med ram og SSD disk. F.eks minst 8 GB ram og 250 GB ssd f.eks samsung 830 evo eller nyere.

Er jo ikke så gammelt, i5 2500k kunne nok blitt solgt til 800-1000 kr på finn.no selv om det er veldig stiv pris.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Så du mener hovedkort + cpu + kjøler er verdt 1500 kr?

I så fall er jeg villig å betale det, kabinett trenger jeg ikke særlig hvis det overklokker bra og du har kvittering med tanke på garanti.Har du ikke det blir det litt værre å selge.

 

Seriøst tror du kunne tatt over 4000 kr for dette om du hadde med ram og SSD disk. F.eks minst 8 GB ram og 250 GB ssd f.eks samsung 830 evo eller nyere.

Er jo ikke så gammelt, i5 2500k kunne nok blitt solgt til 800-1000 kr på finn.no selv om det er veldig stiv pris.

Edita posten nå, glemte å skrive at det følger med ram også. Så med andre ord kan jeg selge dette minus kabinettet for 2500? Jeg har ingen papirkvitteringer på dette, men alt er kjøpt på komplett og registrert der, om det hjelper.

Lenke til kommentar

Ja prisen er nok innefor fornuftig nivå muligens du kunne tatt 3000 kr, fordel å skrive ut kvitteringer eller bilde som viser at du har kjøpt det hos komplett, siden det pleier å være lettere å selge komplett er stor og seriøs butikk, så burde være lett å ta reklamasjoner der.

 

Husk det er ikke så farlig å ta litt stiv i pris i utgangspunktet så sant man ikke er en luring.

Du må nok regne med å få en del prutere om du selger på finn.no, da du slipper å få veldig mange å ta kontakt med deg på en gang.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Ja prisen er nok innefor fornuftig nivå muligens du kunne tatt 3000 kr, fordel å skrive ut kvitteringer eller bilde som viser at du har kjøpt det hos komplett, siden det pleier å være lettere å selge komplett er stor og seriøs butikk, så burde være lett å ta reklamasjoner der.

 

Husk det er ikke så farlig å ta litt stiv i pris i utgangspunktet så sant man ikke er en luring.

Du må nok regne med å få en del prutere om du selger på finn.no, da du slipper å få veldig mange å ta kontakt med deg på en gang.

Sett stor pris på at du gidder gi litt feedback på posten LMH1 :) Har vurdert å legge det ut på HW bruktmarked og Finn.no, men er alltid så mye pes med annonse greier. Om noen er intressert så er det bare å sende meg en PM. Får alltids solgt deler fort. Trenger bare rette prisen :) Som regel går de til venner og bekjente, men mine venner består av de som enten state of the art komponenter eller de som ikke har peiling. Er bare å komme med bud på PM, om jeg ikke blir kvitt de så blir de innmat i fatterns surfemaskin :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...