Trond Olav Løkken Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 "baby-car" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 I heite huleste! Dette har jeg aldri sett før! Sprøtt! ...og når den ble skitten, bare spretta de av "karosseriet" og heiv det i vaskemaskina sammen med sokker og truser? Artig å se, takk for titten Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Oj så morro å se er den laget i lerret? Ikke helt bra sikkerhetsmessig da. men de kjørte vel ikke så fort på den tiden heller Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Hei, Trond Olav. Artige bilder av en usannsynlig primitiv, men spennende bil, som vel ikke hadde fått mange stjerner i Euro NCAP, - institusjonen som tester kollisjonssikkerhet av biler som blir solgt i Europa. Dette er en veldig interessant serie, Trond Olav, og bildene dine er lekre ! Jeg håper du har mange bilder på lager ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Festlig bil og festlig bilde ... tøft Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Hadde det ikke vært for at denne har hjul så ville jeg sagt at det var en båt. Ville kanskje idag havnet i klassifisering moped slik som tuk tukene gjør. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Dette er vel, og blir en museumsgjenstand. Artig å se den. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Så flott! Denne har jeg ikke hørt om, men sjarmerende til tusen. Og fine farger igjen. Hvor har disse (fargene) blitt av i dagens bilpark? Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Takker for alle kommentarer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg