john_petter Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Winter is coming.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Yepp, dette likte jeg godt! Fint alt sammen her (så vidt jeg kan bedømme), lys, linjer og komp... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Åpen og flott fortelling om vinter, med fin dybde. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Riktig vakkert! Nydelig lys og fin komp. Dette er vel det jeg kaller et "bråstopp-bilde" du er ute og kjører og plutselig åpenbarer det seg et motiv som gjør at du bare må bråstoppe og ta et bilde. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Strålende vinterbilde hvor også lys/strømaster og kabler/ledninger bidrar med fine linjer. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Enkelt og greit vinterbilde med gode linjer og diagonaler. Men jeg ville kutta 3 mm. i høyrekanten eller tilsvarende nede for å unngå linje direkte ut i nedre høyre hjørne. Kanskje er bånnkuttet best for da vil øvre linje på nettingen gå ut på høyre ramme og nedre linje på nedre ramme. Det gir gjerne best spenning. Scroll ned og ta en titt. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Flott lys, komposisjon og linjeføring. Tommel opp Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Har lagt til en versjon 2,med en litt annen besjæring ;-) Spot on,Helene. Bråstopp og litt rygging. Og heldivis lite trafikk :-) Og så må jeg takke alle for kommentarer og fine ord. Har vert lite fotografering en stund nå,så det er godt å få noen inspirerende ord. Takk :-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Dette var veldig bra, med fine fargetoner, kontraster og komp. Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Dette var veldig bra, med fine fargetoner, kontraster og komp. Tusen takk :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Oi !!! Her ble det en bråstopp! Så utrolig fint!! Ettellerannet med V1 som gjorde at det ble favoritt. Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 Oi !!! Her ble det en bråstopp! Så utrolig fint!! Ettellerannet med V1 som gjorde at det ble favoritt. Tusen takk for kommentar og fine ord :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg