Lassern Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Støvsamler IV Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Twist and shout, Beatles og en god gammal platespellar... Føler meg nesten litt gammal, for jeg husker dette fra barndommen.....i motsetning til mine barn, som putta en singel inn i ei sprekk:-) Artig serie du presenterer. Fantastisk skarphet på dette, faktisk så skarpt at hadde det vært hakk i plata, så hadde du sette det... Flottingz dette Lassern:-) PS Nå mener jeg ikke at det er hakk i plata når det gjelder denne serien du presenterer..... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Likte smilet på siden Det forteller litt om livet denne platespilleren har levd Her kunne du sikker laget en croppet versjon av noen detaljer også hvis du ville. Artig bilde. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Heftig bilde, Lassern! "Hvor ble det av alle gutta?" Venderen på pickup er vel for å kunne spille stenkaker på 78? (da jeg flyttet sist,måtte jeg kvitte meg med en del artige ting; blant annet Tandbergs 70-liters høytalere, Radionette båndspiller og opptaker med spolene på hverandre, den digre, dyre og gode Philips videoopptaker som var bedre enn VHS, og flere ting--) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Absolutt kult bilde, Lassern! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Fint og nostalgisk bilde! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Hei, Lassern. Du har en spennende samling "støvsamlere", og denne norskproduserte reiseplateplatespilleren i "luksusklassen" fra antatt tidlig 1960-tall, minner meg om min Philips Bambino, - som jeg dessverre ikke er i besittelse av lenger. Kvaliteten på bildene dine er så bra at det er en ren fornøyelse å studere detaljene ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Ja, slike klenodier må ikke kastes, noe altfor mange allerede har gjort. Fin dokumentasjon. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Ser ut til at du har nok til minst ett museumsrom - og så er det bare å invitere "Norge rundt". Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Twist and shout, Beatles og en god gammal platespellar... Føler meg nesten litt gammal, for jeg husker dette fra barndommen.....i motsetning til mine barn, som putta en singel inn i ei sprekk:-) Artig serie du presenterer. Fantastisk skarphet på dette, faktisk så skarpt at hadde det vært hakk i plata, så hadde du sette det... Flottingz dette Lassern:-) PS Nå mener jeg ikke at det er hakk i plata når det gjelder denne serien du presenterer..... Tusen takk, Pentaxen Jeg hadde en Philips Bambino i to grårosa nyanser i mange år før denne, så for meg er denne moderne. Der har du hvor gammel du bør føle deg Hyggelig at du liker serien. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Likte smilet på siden Det forteller litt om livet denne platespilleren har levd Her kunne du sikker laget en croppet versjon av noen detaljer også hvis du ville. Artig bilde. Tusen takk, Helene Smilet og pingvinen er det mine yngre søsken som har tilført. Denne har gledet mange! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Heftig bilde, Lassern! "Hvor ble det av alle gutta?" Venderen på pickup er vel for å kunne spille stenkaker på 78? (da jeg flyttet sist,måtte jeg kvitte meg med en del artige ting; blant annet Tandbergs 70-liters høytalere, Radionette båndspiller og opptaker med spolene på hverandre, den digre, dyre og gode Philips videoopptaker som var bedre enn VHS, og flere ting--) Tusen takk, Trond Olav Jeg tror du har rett i det med venderen. Du ser toppfarten er 78 Ja, mye godsaker man har kvittet seg med opp gjennom åra. Jeg var en av de som satset på Betamax, som også gikk VHS en høy gang... og jeg husker den Radionetten. Multicorder. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Absolutt kult bilde, Lassern! Tusen takk, Fredrik Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Fint og nostalgisk bilde! Tusen takk, TCL Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Hei, Lassern. Du har en spennende samling "støvsamlere", og denne norskproduserte reiseplateplatespilleren i "luksusklassen" fra antatt tidlig 1960-tall, minner meg om min Philips Bambino, - som jeg dessverre ikke er i besittelse av lenger. Kvaliteten på bildene dine er så bra at det er en ren fornøyelse å studere detaljene ! M v h Albert. Tusen takk, Albert Som du ser av svaret mitt til Pentaxen, hadde jeg en Bambino jeg også. Denne Combifonen er nok fra 70-tallet, for jeg brukte Bambinoen i mange år før denne kom i hus. Hyggelig at du nyter bildene i 100%. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Ja, slike klenodier må ikke kastes, noe altfor mange allerede har gjort. Fin dokumentasjon. Mvh Ragnar Takk, Ragnar Jeg har nok kastet det meste jeg også, men har rotet fram noen rester til dette "vinterprosjektet", Støvsamlere. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Ser ut til at du har nok til minst ett museumsrom - og så er det bare å invitere "Norge rundt". Roar Det ser nok bare sånn ut, Roar. Det meste av det jeg har dratt på meg gjennom åra er borte. Blir veldig kort Norge Rundt innslag hos meg Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Fint og nostalgisk minnefoto... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg