Gå til innhold

Støvsamler IV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Twist and shout, Beatles og en god gammal platespellar... Føler meg nesten litt gammal, for jeg husker dette fra barndommen.....i motsetning til mine barn, som putta en singel inn i ei sprekk:-)

Artig serie du presenterer. Fantastisk skarphet på dette, faktisk så skarpt at hadde det vært hakk i plata, så hadde du sette det...

Flottingz dette Lassern:-)

PS Nå mener jeg ikke at det er hakk i plata når det gjelder denne serien du presenterer.....

Lenke til kommentar

Heftig bilde, Lassern!

"Hvor ble det av alle gutta?"

Venderen på pickup er vel for å kunne spille stenkaker på 78?

(da jeg flyttet sist,måtte jeg kvitte meg med en del artige ting; blant annet Tandbergs 70-liters høytalere, Radionette båndspiller og opptaker med spolene på hverandre, den digre, dyre og gode Philips videoopptaker som var bedre enn VHS, og flere ting--)

Lenke til kommentar

Hei, Lassern.

Du har en spennende samling "støvsamlere", og denne norskproduserte reiseplateplatespilleren i "luksusklassen" fra antatt tidlig 1960-tall, minner meg om min Philips Bambino, - som jeg dessverre ikke er i besittelse av lenger.

Kvaliteten på bildene dine er så bra at det er en ren fornøyelse å studere detaljene !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Twist and shout, Beatles og en god gammal platespellar... Føler meg nesten litt gammal, for jeg husker dette fra barndommen.....i motsetning til mine barn, som putta en singel inn i ei sprekk:-)

Artig serie du presenterer. Fantastisk skarphet på dette, faktisk så skarpt at hadde det vært hakk i plata, så hadde du sette det...

Flottingz dette Lassern:-)

PS Nå mener jeg ikke at det er hakk i plata når det gjelder denne serien du presenterer.....

Tusen takk, Pentaxen :)

Jeg hadde en Philips Bambino i to grårosa nyanser i mange år før denne, så for meg er denne moderne. Der har du hvor gammel du bør føle deg :D

Hyggelig at du liker serien.

Lenke til kommentar

Likte smilet på siden :) Det forteller litt om livet denne platespilleren har levd :)

Her kunne du sikker laget en croppet versjon av noen detaljer også hvis du ville.

Artig bilde.

Tusen takk, Helene :)

Smilet og pingvinen er det mine yngre søsken som har tilført. Denne har gledet mange! :)

Lenke til kommentar

Heftig bilde, Lassern!

"Hvor ble det av alle gutta?"

Venderen på pickup er vel for å kunne spille stenkaker på 78?

(da jeg flyttet sist,måtte jeg kvitte meg med en del artige ting; blant annet Tandbergs 70-liters høytalere, Radionette båndspiller og opptaker med spolene på hverandre, den digre, dyre og gode Philips videoopptaker som var bedre enn VHS, og flere ting--)

Tusen takk, Trond Olav :)

Jeg tror du har rett i det med venderen. Du ser toppfarten er 78 :)

Ja, mye godsaker man har kvittet seg med opp gjennom åra. Jeg var en av de som satset på Betamax, som også gikk VHS en høy gang... og jeg husker den Radionetten. Multicorder. :)

Lenke til kommentar

Hei, Lassern.

Du har en spennende samling "støvsamlere", og denne norskproduserte reiseplateplatespilleren i "luksusklassen" fra antatt tidlig 1960-tall, minner meg om min Philips Bambino, - som jeg dessverre ikke er i besittelse av lenger.

Kvaliteten på bildene dine er så bra at det er en ren fornøyelse å studere detaljene !

M v h

Albert.

Tusen takk, Albert :)

Som du ser av svaret mitt til Pentaxen, hadde jeg en Bambino jeg også. Denne Combifonen er nok fra 70-tallet, for jeg brukte Bambinoen i mange år før denne kom i hus.

Hyggelig at du nyter bildene i 100%. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...