Lch Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Høyh. Nå blir vi Forvetne™ interessert her. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ok... tenkte jeg skule la være å dra dette videre. men det satte seg i barken; -Med fare for å gjenta det jeg skrev og få flere advarler- Jeg dro en vits om en svært offentlig person .... Mod. tolket det slik at jeg gjorde nær av pesrsonens sykdom... det var feil ... jeg "brukte" sykdomen for å insuinere at mannen og hans fru hadde et sært sex liv (dette var grunnløse påstander selvf. men slik er det jo ofte med vitser om kjente personer). Personen det er snakk om er heller ikke døds syk. Om en uke er ha ssv. 100% igjen. Er selvfølgelig enig om at denne typen sykdom ikke er noe å tulle med ... noe jeg som sagt mener jeg ikke gjorde. Når det er sagt; Jeg aksepterer advarselen, men det betyr ikke at jeg mener jeg fortjener den. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ser du skjønner alvoret i det JEG76. Saken er ordnet (les PM), så vi stopper diskusjonen rundt dette her i tråden for ikke å avspore helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå