scirocco Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Diskutere er vel lov ? selvsagt Bare det ikke gjelder andre moderatorer selvsagt. Gud forby. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har som vane å fjerne advarsler jeg gir til "førstegangsbrudd" på retningslinjen hvis personen det gjelder kontakter meg og oppklarer det hele på en hyggelig måte. Jeg gjorde akkurat dette , og advarselen er enda ikke fjernet. Ikke at advarselen i seg selv plager meg , den var antakeligvis fortjent (tror jeg?), men jeg syns dere som moderatorer og admin'er kan være litt konsekvent med advarselsystemet. Jeg oppfordrer dere til å ta en liten diskusjon i forumstyret og bli enig om hvordan advarslene skal behandles over tid, og hvilke overtramp som gir hva slags størrelse på advarslene. Det er alltids greit å ha noe konkret å gå ut fra. Ikke at jeg ikke stoler på hvorvidt dere bruker fornuften eller ikke, MEN det er fremdeles greit å ha noe konkret å gå ut fra slik at man ikke kan få 10% for et overtramp en dag, og 50% en annen dag på grunn av at moderatoren kanskje er i dårlig humør... Prater jeg bare svada nå, eller er det noen som ser litt fornuft i dette? Beklager, men jeg kan verken se at jeg har advart deg eller fått noen tilbakemelding. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Diskutere er vel lov ? selvsagt Bare det ikke gjelder andre moderatorer selvsagt. Gud forby. Virker som du ber om bråk her. Hvofor diskutere så unødvendige ting med moderatorer? Selvsagt om du hadde blitt bannet, hadde det vært noe annet. Men noen få % advasel.. psst, får du gå til mamma da vettu, be ho ringe en moderator. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Godt gjort å skrive 'Virker som du ber om bråk her' tre setninger før du ber om bråk selv. Bravo. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Godt gjort å skrive 'Virker som du ber om bråk her' tre setninger før du ber om bråk selv. Bravo. Jeg kan ikke se noen steder jeg ber om bråk Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 'psst, får du gå til mamma da vettu, be ho ringe en moderator.' Duh. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 aha den ja:D er vel egentlig ikke "ypping" til bråk her. (i allefall ikke mot moderatorer) var bare sånn "whine" utfylt i en setnining Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Fikk noen uker bare for å skrive en nettside som var relevant til mitt spm. om Overnet og hastigheter ... fikk også nettopp 10% for en knasende god pg aktuell Dronning Sonja vits Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Virker som du ber om bråk her.Hvofor diskutere så unødvendige ting med moderatorer? Selvsagt om du hadde blitt bannet, hadde det vært noe annet. Men noen få % advasel.. psst, får du gå til mamma da vettu, be ho ringe en moderator. Hvem var dette innlegget rettet mot? Med den siteringa og det innholdet var det ikke så veldig lett å skjønne.. Tips: siter èn person om gangen, dersom det ikke er nødvendig å sitere flere for å forstå sammenhengen. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 var vel sikta til deg der. denne altså: Bare det ikke gjelder andre moderatorer selvsagt. Gud forby. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 var vel sikta til deg der. Ok, så det du siterte var siktet til meg, mens det du skrev var siktet til en eller annen kar. Tungvint måte å skrive innlegg på, spesielt dersom du vil at andre skal forstå deg. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ja, jeg får beklage for det. Det første var bare ment til deg, beklager hvis du misforstod :O Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ok, så det du siterte var siktet til meg, mens det du skrev var siktet til en eller annen kar. Neinei. Det JuZt3r skrev var til deg, ditt sitat var det ferskeste i flernivåsiteringen. (en god grunn til å være litt mer påpasselig med hvordan man siterer) Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Neinei. Det JuZt3r skrev var til deg, ditt sitat var det ferskeste i flernivåsiteringen. (en god grunn til å være litt mer påpasselig med hvordan man siterer) Ok, for noen minutter siden trodde jeg at jeg hadde det, nå tror jeg at jeg har mistet det igjen. Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Øøh... tror han kisen som quota meg blandet sammen to brukere her... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Beklager, men jeg kan verken se at jeg har advart deg eller fått noen tilbakemelding. Beklager, min feil (igjen). Skulle spesifisert at det ikke var deg, men en annen moderator det var snakk om (regnet nesten med at du tok en kikk på advarselen min for å sjekke hvem og hva det var snakk om). Med "akkurat dette" sikta jeg til handlinga å sende en PM og beklage forholdet som oppstod og være hyggelig. Endret 3. desember 2003 av Tacritan Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Dersom noen mottar en advarsel de er uenige i, kan de sende en begrunnet (og høflig) klage til moderatoren. Dersom dette ikke fører frem, send en mail til forum at hardware.no. Vi har som policy å aldri diskutere moderatoravgjørelser offentlig, da slike saker kun angår brukeren og moderatoren "in question". Gjør det på den måten, det er til alles beste. Og ha for øvrig en fin-fin dag! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 BTW invictus: Har fått en advarsel fra deg med. ref, til linken under; http://forum.sourcecode.no/index.php?showtopic=175614&hl= Den funker jo ikke. Hvordan skal jeg kunne argumentere for mitt inlegg når det er fjernet? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 *host*ta det i pm*host* Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 BTW invictus: Har fått en advarsel fra deg med. ref, til linken under;http://forum.sourcecode.no/index.php?showtopic=175614&hl= Den funker jo ikke. Hvordan skal jeg kunne argumentere for mitt inlegg når det er fjernet? noen (aner ikke hvem) har slettet innlegget, men jeg kan godt gjengi hva det dreiet seg om i PM hvis dette er ønskelig. Spøk eller ikke, det var antagligvis noe av det mest respektløse jeg har lest i forumet på lenge, og du skal være glad du slapp unna med 10% advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå