Gå til innhold

Rune suger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig! Etter å ha fomla noen timer nede i noen grotter med monstre så sletta jeg hele spillet. Hadde vert mye morsomere hvis spillet hadde utspillt seg i litt mer realistiske omgivelser. Har hørt at spillet er drit bra etter at du har kommet deg opp av "hølet", men så lenge gadd jeg ikke å spille!

Lenke til kommentar

Spillet er helt genialt. I multiplayer var det jo direkte morsomt. Poenget nede i grottene (hvis jeg ikke husker feil), var vel å komme seg ned vannet, gjennom et hull, så ned i båten som er nede i der. Etterhvert i spellet, så blir det bare kulere og kulere spør du meg...(og jeg liker ikke mange spill mer :razz: )

Lenke til kommentar

RunE er et kongebra spill!

Nice grafikk, nice story, MEGET heftig multiplayer-del...

Spilte det fem-seks timer sammenhengende på lørdagsmorra. Multiplayer. Var fysisk utslitt etter det. Så til de grader! (Nevnte jeg at jeg var generelt best på LAN'et i RunE? Jeg og en kompis knuste alt og alle! Muwahahah!)

Men, såklart... RunE suger for folk som ikke liker 3rd person view, fete økser, digre sverd, barske vikinger og pen vold!

Lenke til kommentar

Rune er fett!! Etter at du er ute av hølet (the underwater caverns + noe mer) blir det kjempearti.

Hvis noen ikke er kommet så langt ennå, gled dere til å bli mutant med Dwarven Battlesword, det er bare kongerått!

Har noen prøvd å ha strides ved å kaste våpena i multiplayer? det er morro!

Lenke til kommentar

Quote:

Newman skrev (2002-02-25 00:40):

Helt enig! Etter å ha fomla noen timer nede i noen grotter med monstre så sletta jeg hele spillet. Hadde vert mye morsomere hvis spillet hadde utspillt seg i litt mer realistiske omgivelser. Har hørt at spillet er drit bra etter at du har kommet deg opp av "hølet", men så lenge gadd jeg ikke å spille!

Blah..det er bare du som ikke klarer å spille Rune...det trenger skills vet du :grin:

Trur ikke det finnes mere artig spill å spille LAN...Cs og UT blir litt kjedelig i lengden .

Lenke til kommentar

RunE: Gammelt spill. Ett par år.

Finnes til Windows of Linux.

Omhandler vikingen Ragnar og hans bolde ferd.

Sett i tredje-person, og går ut på å hakke sund monstre og udøde og sliktno... Meget morsomt. Masse viking-våpen.

Og det beste av alt; Det sparker rumpe i LAN!

(Lærer min tolv år gamle søster å spille & bruke data generelt. Har tenkt å dra henne med meg på LAN. Hun greide å knuse meg litt i RunE i går. Suger ikke jeg max, kanskje? :grin:)

Lenke til kommentar

Quote:

the_ruthless skrev (2002-02-28 10:13):

(Lærer min tolv år gamle søster å spille & bruke data generelt. Har tenkt å dra henne med meg på LAN. Hun greide å knuse meg litt i RunE i går. Suger ikke jeg max, kanskje?
:grin:
)

Kan jo kanskje trøste deg med å si at det kanskje går i arv eller.no :grin:

Lenke til kommentar

Jeg synes det er idiotisk å "poste" et sånt innlegg.

Noen er tydeligvis så tjukk i hodet at de ikke fatter oppi hjerna si at vi har forskjellige smaker.

Det kan gjerne bli sagt at .. "Hey ..jeg liker ikke Rune noe særlig" ..det er greit. ..men å si at et spill suger uten at dere kanskje har prøvd det mer enn 2 timer er litt vel idiotisk spør du meg, for deretter å si at spillet suger.

VI HAR FORSKJELLIGE SMAKER!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...