Gå til innhold

Stevnemøte..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Barnerov......

Artige kontraster på mange måter her:-) Hvis jeg kunne velge, så går jeg for sjarmen..... Tror faktisk den lille Fiaten rekker lengre, på mange måter, og definitivt en større "magnet". Overlater til andre og brife uten gromlyd. Er egentlig i tvil på om folk sparer så mye med en slik el bil, banken skal jo og ha sitt. Kan kjøpe mange liter diesel/bensin for de penga...

Flott fangst Skrulla:-)

PS Hvis du hadde vært en bil, så tror jeg du hadde vært den lille Fiaten, men dog rød....

Lenke til kommentar

Barnerov......

Artige kontraster på mange måter her:-) Hvis jeg kunne velge, så går jeg for sjarmen..... Tror faktisk den lille Fiaten rekker lengre, på mange måter, og definitivt en større "magnet". Overlater til andre og brife uten gromlyd. Er egentlig i tvil på om folk sparer så mye med en slik el bil, banken skal jo og ha sitt. Kan kjøpe mange liter diesel/bensin for de penga...

PS Hvis du hadde vært en bil, så tror jeg du hadde vært den lille Fiaten, men dog rød....

Haha! :D artig kommentar Pål! Og gratulerer med ny bil forresten :) Er du fornøyd?

Jeg har aldri hatt ny bil, kjører bare gamle røyser..

Jeg er nok den lille røde, sjarmerende, gamle og litt lunefulle.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Barnerov......

Haha! :D artig kommentar Pål! Og gratulerer med ny bil forresten :) Er du fornøyd?

Mer sjarm med de gamle bilene, med få unntak. Ønsker meg egentlig en Europeer fra slutten av 60 til begynnelsen av 80 tallet. Kanskje en gammal gammal Amazon, som var det jeg kjørte mest i ungdommen, men det er lenge lenge siden det....

Har kjøpt helt nytt for en gangs skyld. En skikkelig Fransk sjarmør, i motsetning til eieren....Citroen C4 Cactus, som er helt topp. Citroen nr 6....

Lenke til kommentar

Barnerov......

Mer sjarm med de gamle bilene, med få unntak. Ønsker meg egentlig en Europeer fra slutten av 60 til begynnelsen av 80 tallet. Kanskje en gammal gammal Amazon, som var det jeg kjørte mest i ungdommen, men det er lenge lenge siden det....

Har kjøpt helt nytt for en gangs skyld. En skikkelig Fransk sjarmør, i motsetning til eieren....Citroen C4 Cactus, som er helt topp. Citroen nr 6....

Fransk er du vel ikke, men sjarmerende...muligens :)

Du slipper å være redd for bulker i dørene nå da? Er det ikke sånne bumper på sidene?

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Fransk er du vel ikke, men sjarmerende...muligens :)

Du slipper å være redd for bulker i dørene nå da? Er det ikke sånne bumper på sidene?

Er vel mer Frankofil....og ja bumpers på dørene og rundt forbi. Veldig praktisk, særlig når barnebarna skal fly inn og ut. Og så har den utsikt rett i himmelen og månefar, som eldstemann på 6 sier:-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

The beauty and the beast ...eller den lille sjarmøren og den sjelløse i-paden .

Teslaen har nemlig fått plassert en touch-screen på dashboardet som ser ut som en i-pad og som heller ikke passer inn designmessig . Den lille Fiaten derimot oser av sjarm , så mange slike på Sardinia i fjor sommer .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

The beauty and the beast ...eller den lille sjarmøren og den sjelløse i-paden .

Teslaen har nemlig fått plassert en touch-screen på dashboardet som ser ut som en i-pad og som heller ikke passer inn designmessig . Den lille Fiaten derimot oser av sjarm , så mange slike på Sardinia i fjor sommer .

Mvh

Alec

Ja, du hadde jo en serie av bilder av denne sjarmøren etter Sardiniaturen din :)

Jentungen ønsker seg en babyblå en (nytypen)

Tesla har jeg ikke noe følelser for, annet enn at jeg synes de er vel mye sponset.

Ha en fin dag Alec! Her er det snø og enda mer snø.. :hrm:

Lenke til kommentar

Eierne er kanskje hjemmehørende her ellers er det vanlig å kamuflere skiltene.

Men siden de har fremmedlandske numre så spiller det vel ingen rolle likevel.

Den lille feminine blå er vel konebilen det da - og den digre grå er mannsjåvinisten som viser potens via bilen?

Roar

Hei Roar! :)

Jeg vet det er god skikk å kamuflere skiltene, men valgte å la de være denne gangen.  Bildet er tatt i Amsterdam i sommer.

Jeg synes scramblinga av skilter er litt stygg, men skjønner jo hvorfor det gjøres..personvern osv..

Fiaten er selvfølgelig dama i dette forholdet :wee:

Jeg kom plutselig på et bilde til jeg kan legge i samme serie, det skal jeg gjøre senere i dag.  Da håper jeg du ler godt! :lol:

Ha en superduper dag Roar! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...