Gå til innhold

E700 hjelp!

suprsonic

Anbefalte innlegg

Akkurat kjøpt meg en e700, er fornøyd men har et par spm:

1. Går det ann å velge en mindre tekststørrelse? Når jeg feks skal lese mld er det jo altfor stor størrelse!

2. Hvordan slår man av de tonene som stadigvekk kommer opp? (hvis feks en mappe er tom så kommer det en pling lyd)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

her er noen svar ;)

1.har egentlig ikke noe skikkelig svar men vet at skjermen kan vise 6 linjer med tekst ;)

2. Hmm... mange har reagert på dette... og uten å sette mobilen i "stille modus/ lydløs" så går nok dette ikke... håper at det kommer en oppgradering der du kan få fiska dette!

håper d hjalp litt ihvertfall :yes:

Lenke til kommentar
Akkurat kjøpt meg en e700, er fornøyd men har et par spm:

1. Går det ann å velge en mindre tekststørrelse? Når jeg feks skal lese mld er det jo altfor stor størrelse!

2. Hvordan slår man av de tonene som stadigvekk kommer opp? (hvis feks en mappe er tom så kommer det en pling lyd)

Hei

Det er 3 forskjellige skriftstørrelse på den tlf,jeg tittet på den men jeg husker ikke hvor du går inn,les bruksanvisning.

Lenke til kommentar
Hei, jeg trenger også litt hjelp.

1. Går det ann å hindre at de sms'ene man sender automatisk lagres i utboksen?

2. Når jeg skriver sms så kommer t9 ordbok på automatisk i stedet for abc....er det mulig å gjøre slik at man slipper å måtte bytte for hver gang du skal skrive en ny sms? :shrug:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...