oOF Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Hvis du bruker Chrome, bytt til Firefox. HTML5-avspillinga til Sumo har dårlig kvalitet. Brukte det på PS4. Plutselig begynte den å vise førsteomgangen på nytt. Samme med Firefox Chrome fungerer akkurat nå. Det har faktisk vært en del hakking og krøll her også i kveld på Firefox. Vanligvis er Sumo ok. Endret 2. februar 2016 av oOF Lenke til kommentar
sector Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Can jobber og jobber, men det blir ikke mye utav det fremover... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Helvete for et skudd! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Der kom den gitt. Ikke heelt fortjent kanskje, men veldig bra langskudd av Vardy må jeg si. Kan igrunn ikke klage på Mignolet der. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Skulle akkurat bort til kjøkkenet, men tenkte jeg skulle ta en ekstra kikk bort på PC-skjermen og der ser jeg ballen fly over Mignolet i en bue. For et mål! Lenke til kommentar
sector Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Flott mål av Vardy! Synd det kom mot Liverpool Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Er det mulig!! Woow!! Hvorfor tipper jeg alltid mot Leicester, aaah! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Can jobber og jobber, men det blir ikke mye utav det fremover... Liverpool har for liten fremdrift! Can har en tendens til å somle bort ballen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Vanskelig å klage for mye når noen drar frem en sånn scoring. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hohoh!! Get innn!!! 3 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Sykeste målet. Arsenal må også score snart. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Få nå Can av den banen. Håpløs om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Lenge siden jeg har sett Liverpool spillere være så uvenn med ballen som i dag. Går seg vekk,feilvurderinger feilpasninger og bare visvas Lenke til kommentar
sector Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Can jobber og jobber, men det blir ikke mye utav det fremover... Liverpool har for liten fremdrift! Can har en tendens til å somle bort ballen. Helt enig. Han hadde ballen i angrep rett før målet, lot være å sende den videre til en annen, og endte med å surre den bort. Det er ikke første gangen, regner ikke med at det er siste heller. Lenke til kommentar
imasta Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Elendig spill av Mignolet igjen... Skal holde seg innenfor 5 meter i slike situasjoner. Men ingenting å sei på avslutning, perfekt utnytting av at mignolet er på bærtur Lenke til kommentar
sector Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 jaja, nå fikk Liverpool innpå en spiss. Har vel spilt lenge nok denne kampen uten det da... Firmino var nesten nede ved midten nettopp, når Liverpool hadde ballen, og Lallana, Can, Milner og Clyne(!) var lenger fremme enn Firmino.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hvordan mister vi ballen så ofte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå