RobinH Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Ok , FFX kom til America i februar/januar og har ennå ikke kommet til Europa!! tusenvis av fan venter på at det unique spillet skal komme men har ikke hørt snutten av det. Noen som veit når det kommer eller? Grafikken skal være helt unique + det er nytt battel system. ^^^^ Lenke til kommentar
SoulDreamer Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Du aner ikke hvor mye jeg venter på det spillet...har ventet...vel, helt siden FF9 kom ut....og spesiellt ventet etter jeg fullførte den. Venninna mi har den - på Japansk, har fått kjøpt musikkCDen og runda spillet allerede. Hun sier det er den BESTE FF spillet noensinne...så det betyr jo at den må være bedre en sjueren..... da må den jo være bra...i tillegg så er karakterene basert på sjueren også.... :smile: Vel....svar til spørsmål..... har hørt den kommer ut mot våren... MAI/JUNI....rundt der....akkurat slik de andre spillene....mener de også var lansert ut i butikken på vårtidene. Det er egentlig fint...det gir meg tid til å samle penger å kjøpe en Playstation 2. Jeg DØR hvis FF11 og ff12 kommer ut på Playstation 3..... Lenke til kommentar
RobinH Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Ok... FF11 kommer ut på ps2 og data , det blir internett spill ONLINE hvor man må betale hver månde en liten pris... 12ern vet jeg ikke noe om :sad: Lenke til kommentar
AvaLoN666 Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Vent litt. Jeg mener å ha hørt at FFXI skulle være avgiftsfritt. Ihvertfall på PS2! Stemmer ikke dette? Håper virkelig man slipper slike ubehagelige avgifter på PS2 da det har vært grunnen til at jeg ikke har kjøpt andre store MMORPG's som Anarchy Online eller Motor City Online. pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiis la FFXi være fritt for avgifter på PS2!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå