Kvalsvikfoto Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Trappen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Artig effekt du har fått til her. rett og slett et synsbedrag, men et bedrageri du skal ha honnør for:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Artig effekt du har fått til her. rett og slett et synsbedrag, men et bedrageri du skal ha honnør for:-) Synsbedrag? Hva mener du? Er det noe jeg ikke skjønner her... Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Artig effekt du har fått til her. rett og slett et synsbedrag, men et bedrageri du skal ha honnør for:-) Synsbedrag? Hva mener du? Er det noe jeg ikke skjønner her... downstairs is upstairs.... Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Artig effekt du har fått til her. rett og slett et synsbedrag, men et bedrageri du skal ha honnør for:-) Takk!Jeg er på vei ned en trapp i et fugletårn. Syns det var litt spesiell effekt. Synsbedrag,men ikke noe bedrageri. Hilsen Morten Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Artig effekt du har fått til her. rett og slett et synsbedrag, men et bedrageri du skal ha honnør for:-) Synsbedrag? Hva mener du? Er det noe jeg ikke skjønner her... downstairs is upstairs.... Jeg ser det hvis jeg vil... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Trodde først du hadde havna i buret, men så oppdager jeg at du ville vise fram skoa dine i en spesiell vinkel. Artig og spennende bilde. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg