eddzy Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hei! eg gjekk til innkjøp av ett dab adapter ved navn Tiny Audio C2 DAB+, å har ikke hatt annet en problemer siden det! Får inn signal å omkring 14 kanaler, men dekning hopper opp og ned, kan stå stille å høre men når eg kjører begynner signalene å tulle på akuratt samme plassen i forhold til kjøringa, så har lagt om antenna fleire ganger for å sjekke det, sjekket jordinga til sigarett tenneren, å eg klarer ikke finne andre med samme problem, så er det noe jeg har glemt å gjøre eller har eg gjort noe feil? er det noen innstilinger som kan endres? eller kan den være defekt på et viss. Takk for alle svar. Slenger med et vedlegg av korleis den ser ut. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Det høres kjent ut. Jeg oppgraderte fra C2 til C3, den var ørlite bedre. Først etter jeg kjøpte en utvendig antenne (magnetfot) på taket ble DAB-mottaket delvis brukbart. Jordingen til strømmen er ikke så viktig, jordingen til antennen er viktigere, kobbertapen skal limes på metall. Jeg håper at Norkrink skrur opp effekten på DAB-senderne før 2017 slik at vi slipper områder uten radiodekning. Endret 2. februar 2016 av Frobe Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Kjøp en skikkelig spiller med dab i steden, og en skikkelig antenne Lenke til kommentar
eddzy Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Kjøp en skikkelig spiller med dab i steden, og en skikkelig antenne tenkte at viss det ble en nyere bil i framtiden der det ikke var mulig å bytte ut den orginale spiller'en uten masse trøbbel, kunne det være greit med ett adapter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå