CIder Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hei alle! Jeg er helt på slutten av dette spillet. Plages med å få myrdet hun "Eldrith". Har ikke prøvd kjempemye,men hun kaster sverdet etter meg og jeg blir drept nesten momentant.Skal jeg øse på med healing-positions og fyre avgårde noen spesielle piler eller??. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Lenge siden jeg har spilt BG:DA nå men, siden du sier piler antar jeg at du er archer.. Det du kan prøve er å blokke når hun kaster sverdet og så fort bytte til bue og skyte et par av dine sterkeste piler mot henne. Eller du kan blokke når hun kaster sverdet å gå sakte mot henne het til du er inntill henne og kan denge løs... Lenke til kommentar
Testo Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 jeg bare slo henne ned med min super dverg med 28str og masse HP.. og ja gikk med en del healing ja.. men blok er viktig. og slutten er ............... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Bare blokker sverdkastet. Gleder meg til toern. *grin* Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Når kommer 2ern da?? Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Det er fortsatt litt uklart, men antas og komme til starten av neste år Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg regner med du har funnet onyx-sverdet? Uten det har du ikke en sjanse... Lenke til kommentar
CIder Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 O yes,har onyx sverdet!. Men jeg klarer ikke å få blokka det sverdet hennes. Må jeg ha skjold for å kunne blokke?. Har ikke brukt blokk en eneste gang i hele spillet Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Man finner jo et sverd i den der borgen som i følge en eller annen profesi skal kunne drepe henne ganske så effektivt, slikt tok nå jeg henne... Gleder meg noe sinnsykt til toa, slutten på ena var litt av en cliffhanger håper det kommer før enden av året... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå