Gå til innhold

Mutter'n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Gro.

Dette bildet likte jeg ordentlig godt !

Mutteren står som en skulptur opp fra underlaget, der hele spekteret av farger fra rødt til fiolett er representert.

Stedet der vi bor, ligger like ved det nå nedlagte skipsverftet "Fredriksstad Mekaniske Verksted, - offisielt omdøpt til "Værste' ".

Der er det "mye gammalt træl" å fotografere, kraner, skinner, kabelbroer, vaktbuer, metallkonstuksjoner og -komponenter, - som f. eks. muttere med vekt på et par kilo samt tilhørende bolter, - spennende !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Gro.

Dette bildet likte jeg ordentlig godt !

Mutteren står som en skulptur opp fra underlaget, der hele spekteret av farger fra rødt til fiolett er representert.

Stedet der vi bor, ligger like ved det nå nedlagte skipsverftet "Fredriksstad Mekaniske Verksted, - offisielt omdøpt til "Værste' ".

Der er det "mye gammalt træl" å fotografere, kraner, skinner, kabelbroer, vaktbuer, metallkonstuksjoner og -komponenter, - som f. eks. muttere med vekt på et par kilo samt tilhørende bolter, - spennende !

M v h

Albert.

Så hyggelig, Albert! Liker det når bildene mine setter igang kreative tanker! Og ekstra hyggelig når de faller i smak ;-)

Lenke til kommentar

Er det der mora di???

Noen norske ord har jo flere betydninger så her kunne jeg ikke dy meg.

Flott komposisjon i dette utsnittet.

Lys, skarphet, farger og detaljer er det heller ingenting å si på.

Her la jeg på grå bakgrunn for å få litt kontrast til det hvite passepartoutet.

Roar

Hehe! Ventet på den ;-)

Isåfall er det et symbol på at hun har tålt det meste - og ikke gir seg så lett ;-)

Takk for konstruktivt bakgrunnstips!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...