Bluebeans Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Yea ! Det blir i år ! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Ja, det blir nissene på låven i år igjen. : Men det er bare reprise da. Men kanskje bra også, gøy med Rhino. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) synnes ikke det er noe gøy med reprise på julekalenderene jeg.... har jo sett det så mange ganger før! er lei EDIT: trodde det var "the julekalender" det var snakk om jeg var litt lost når jeg leste! Men the julekalender er jeg lei av, det har jo gått 2-3 ganger! i tilleg hadde de den ferje julekalenderen og det trubadur opplegget, ikke noe suksess! "Nissene på låven" var jo genialt! Endret 20. november 2003 av Raggi Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Akkurat "nissene på låven" har jeg ikke behov for å se igjen men har lyst å se "the julekalender" igjen. Er vel 5-6 år siden den gikk sist? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Men da får jo alle det som de vil Både The Julekalender og Nissene på Låven går i reprise, henholdsvis på TV2 og TvNorge. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Men da får jo alle det som de vil Både The Julekalender og Nissene på Låven går i reprise, henholdsvis på TV2 og TvNorge. Er det noen sak!? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Dere må ikke glemme Jul i skomakergata da..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå