Ovidia2 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Legs Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 "Fine bein på bikjungen" var et uttrykk jeg hørte som barn. Men å bruke akkurat det her ville kanskje bli oppfattet litt nedlatende og mannsjåvinistisk. Men at dameben tiltrekker seg manneblikk er jo en kjentsak. Husker en historie fra da hotpntene dukket opp for første gang og en mann kjørte rett inn i en stolpe. En politimann som sto like ved kom raskt bort. Mannen pekte på ei ung jente i hotpants som gikk bortover fortauet og sa: "Det er hennes skyld". Kanskje tolker jeg tyllet nederst i bildet feil når jeg tenker at dette er rett etter at ballkjolen har falt. Underskjørt er vel ikke lenger på moten så da er vel også uttrykket "Det regner i Paris" hvis underskjørtet henger nedenfor også avlegs? Flott bruk av lys og skygger her. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 X....eller stilleben/stilben? Igjen, flott fotografisk arbeid, både med lys og komp. Kreativ, som så ofte:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Åhh! Så fine bein!! Og dritlekkert fotografert av deg Tove! Lenke til kommentar
I-Olin foto. Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Kreativ komposisjon,! høylys / skygger, sitter helt perfekt. klasse over dette Tove.. Ivar. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Mange takk til dere alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg