Gå til innhold

Høst i Botanisk hage 6 - 11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns dette ble en flott og velkomponert høstserie, i V3 ville jeg tatt et lite skritt til venstre for å skjule den rød /gule markøren bak treet, ellers et stilig stilleben.

Hva konkurranse var dette?

Har selv opplevd at et bildet som ble vraket i en konkurranse gikk til topps i en annen :)

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar

Syns dette ble en flott og velkomponert høstserie, i V3 ville jeg tatt et lite skritt til venstre for å skjule den rød /gule markøren bak treet, ellers et stilig stilleben.

Hva konkurranse var dette?

Har selv opplevd at et bildet som ble vraket i en konkurranse gikk til topps i en annen :)

Mvh Oddmund

 

Den har jeg faktisk ikke sett før du nevnte den ellers hadde jeg vel satt meg til å plundre med kloner'n.

Men tror ikke jeg gidder å begynne på det nå.

Man skal gå bort for å få høre hvordan det står til hjemme.

 

Roar

Lenke til kommentar

Dette er jo mere fargedekorasjoner enn "fotografier".

Disse (likte den første best) må jo være flott å printe ut i stort format, ramme det inn og henge på veggen.

Lurer på om du benytter Photomatix eller lignende software? At man kan oppleve det Oddmund nevner er ikke så rart. Forskjellen mellom dårlig god kunst behøver ikke å bero på mer enn signaturen nederst til høyre.

Lenke til kommentar

Dette er jo mere fargedekorasjoner enn "fotografier".

Disse (likte den første best) må jo være flott å printe ut i stort format, ramme det inn og henge på veggen.

Lurer på om du benytter Photomatix eller lignende software? At man kan oppleve det Oddmund nevner er ikke så rart. Forskjellen mellom dårlig god kunst behøver ikke å bero på mer enn signaturen nederst til høyre.

 

Jeg bruker stort sett bare photoshop - en kombinasjon av CC2015 og CS5.

Enkelte ting synes jeg er vel så bra på den gamle CS5.

Har så langt ikke prøvd meg på Lightroom selv om den er lastet ned.

 

Roar

Lenke til kommentar

 

Det var vanskelig å velge, alle taler for seg selv. Men slenger meg på 3ærn, jeg synes bildet er så ærlig.. de røde stikkene / hvite lappen oppe på stammen, det var jo sånn det var, hvorfor skal en klone i hytt å pine, ( blitt en uting dette ) lurer egentlig hvorfor de har kappa ned treet det ser så friskt ut..

Hadde jeg vært dommer på utstillingen Roar, kunne du dratt hjem med en Førstepremie :-)))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...