Smedsrud Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Det er en smal sak å hente frem hvilke nettsider du har besøkt.Edge's privatmodus lagrer historikken din Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Viss eg har ein kompis so skulle vere so interessert i å finne ut kva nettsider eg bruker tida mi på so hadde eg neppe latt han få låne maskina mi uansett. 2 Lenke til kommentar
Tom-Erik Paulsen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Tabbe eller feature? 3 Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg forsto det slik at dette gjelder alle de store nettleserne på PC, at informasjon fra private økter kan hentes ut hvis noen får fysisk tilgang til maskinen? Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Kan dette ha blitt fikset alt? Bloggen som kilden stammer i fra er datert september 2015 og jeg har ikke engang den mappen som nevnes i artikkelen. 6 Lenke til kommentar
G Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Tabbe eller feature? Er sannsynligvis det siste, i og med at Microsoft har blitt ivrigere på å kunne tjene penger "på oss". I konspiratorisk ånd, så kan man jo også hevde at det er NSA-bestillingsverk. Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Det jeg lurer på er om MS faktisk tror at dette ikke blir oppdaget, og hva er det de forventer at de som bruker Edge vil gjøre, om de faktisk ønsker å kjøre i inkognitomodus? Jeg regner med at disse personer bytter ut Edge til fordel for andre browsere. Så gjenstår det å se om disse andre faktisk ikke legger igjen spor. Jeg har sluttet med å under over slike håpløse ting, men bare konstaterer at Microsoft Edge ikke er et alternativ. Jeg formoder at det er flere som tenker på samme måte? 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Jeg har et forslag på hvordan man virkelig kan få slettet data etter sine surfeøkter. Alternativ 1: Innstaller noe som rydder opp ved neste boot. F.eks. et Horizon Datasys-produkt (unnskyld reklamen, var ikke ment som å fremheve, bare eksemplifisere) Alternativ 2: Benytt virtualisering med snapshots. Samme virkning som den over, bare du da må surfe via et gjeste-OS Flere alternativer finnes sikker også, men da har jeg ihvertfall nevnt noen, for de som ikke har kommet på slike muligheter selv. Endret 4. februar 2016 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå