Salvesen. Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Ønsker noen tips ang kjøp av høytrykksspyler. Første gang jeg går til innkjøp av en høytrykkspyler og ønsker en som vill vare i noen år og som vill rengjøre bilen akseptabelt. Trenger ikke noe proff utstyr kun noe som vill klare å fjerne skit til ett akseptabelt nivå. Har søkt litt og merket meg at jeg bør ha en spyler som takler over 500l/t, ellers er det så og si samme hva en går for. Ønsker å kjøpe en i lavere prisklasse(1000-1500) og har kommet over modellen nilfisk C125.4-6, denne har maks trykk på 125bar og maks gjennomstrømning på 520l/t og ser ut til å dekke mine "krav" sånn sett. Den har dog ikke slangerulle, men det er ikke krise. Er det noe jeg bør være oppmerksom på ved denne modellen? Evt noen andre modeller som er å foretrekke i den prisklassen? Får denne for 1400 levert hjem på døren. Vet modellene av og til er på tilbud, så om noen vet om bedre modeller som ofte er på tilbud i samme prisklasse tar jeg gjerne imot tips om det, trenger ikke å handle i dag Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Gjør det selv hadde test av høytrykkspylere i sommer: nettside Vurderer det samme selv også. For meg er godt ekstrautstyr også en faktor i bildet. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 Endte opp med en 120.3-6, sannsynligvis litt lite vannmengde i denne men den var så billig at jeg bare bestilte den etter enorme mengder med lesing. Taper heller en 1000 lapp på å prøve denne enn å bruke 5-7000 på noe som er overkill for mitt bruk. Kommer i neste uke satser jeg på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå