HSP Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Ut på tur... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Tydeligvis i en periode før de mørke bildene i svarthvit ble ditt varemerke. Litt typisk turistbilde dette fra Rådhusplassen foran Heyerdahls gate 1 med Oslo Rådhus i dyp skygge til venstre.. Vet dette godt for i gården med de store vinduene, riktignok oppe i etasjene hadde jeg min første arbeidsplass for 50 år siden. Trikkeskinnene og linjene i hellene skaper fine linjer i bildet. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Fotografen som tar bilde av fotografen.... Så ut som småtten på h. side begynner og bli rimelig lei, mens mammadalten henger i skjørtene til mor..... Artig fangst, i farver denne gang:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Alltid gøy å ta bilder av fotografer! Jeg lurer på om jeg også er på slike bilder...? Lenke til kommentar
I-Olin foto. Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Et bra bilde fra gata, ikke store trafikken her heller…fotograf familien danner en fin trekant i bildeflaten, skyggene gjør også sitt, fargene er duse og dempet. Tommel opp. Ivar. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Tydeligvis i en periode før de mørke bildene i svarthvit ble ditt varemerke. Litt typisk turistbilde dette fra Rådhusplassen foran Heyerdahls gate 1 med Oslo Rådhus i dyp skygge til venstre.. Vet dette godt for i gården med de store vinduene, riktignok oppe i etasjene hadde jeg min første arbeidsplass for 50 år siden. Trikkeskinnene og linjene i hellene skaper fine linjer i bildet. Roar Fotografen som tar bilde av fotografen.... Så ut som småtten på h. side begynner og bli rimelig lei, mens mammadalten henger i skjørtene til mor..... Artig fangst, i farver denne gang:-) Alltid gøy å ta bilder av fotografer! Jeg lurer på om jeg også er på slike bilder...? Et bra bilde fra gata, ikke store trafikken her heller…fotograf familien danner en fin trekant i bildeflaten, skyggene gjør også sitt, fargene er duse og dempet. Tommel opp. Ivar. Takk for fine kommentarer! Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg