Jappesen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Har en Kingaston Data Traveller som ikke lenger vises i Windows Explorer. Den vises i Device Manager. Kjører W7 64-bit. Jeg får ikke partisjonert den, heller. [ attachment=578886:Clipboarder.2016.02.02-002.jpg] Kan noen hjelpe meg å få den til å virke igjen? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hvis du har prøvd forskjellige porter og på forskjellige PC-er uten å få "liv" i den, så er den nok død dessverre. Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Hvis du har prøvd forskjellige porter og på forskjellige PC-er uten å få "liv" i den, så er den nok død dessverre. Ja, det har jeg. Får håpe litt til at "døden" ikke har inntrådt......... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Får du den opp i DISKPART? Har ofte kunnet formatere med kommandolinje, selv om GUI ikke har fungert. Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Får du den opp i DISKPART? Har ofte kunnet formatere med kommandolinje, selv om GUI ikke har fungert. Nei. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Avinstallert driver og latt den installere seg på nytt igjen når du kobler til? Har du gjort det også tror jeg håpet er i ferd med å renne ut. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Du kan prøve http://www.pendrivelinux.com/restoring-your-usb-key-partition/ Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Du kan prøve http://www.pendrivelinux.com/restoring-your-usb-key-partition/ Den er vel "død". Avinstallerte driver og nå dukker den ikke opp i det hele tatt. Prøvde den i bluray spilleren min og ei heller der eksisterte den. Det blir nok dessverre søppeldynga for den. Du skal ha takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå