I-Olin foto. Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Meditation Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Akkurat passe mørkt og utydelig. Man ser det er en mann som sitter med en kopp kaffe, men ikke så mye mer - og da kan vi jo fantasere fritt. Jeg likte dette, skiller seg ut blant mengden her inne. Henning Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hei, I,Olin foto. Jeg antar at dette bildet er tatt med mobilkamera / Hipstamatic App., - det bekrefter i så fall følgende utsagn: "For en god fotograf spiller ikke utstyret noen rolle" ! Bildet har en overbevisende "old time look" og en stemning som om det skulle vært tatt med analogt utstyr langt tilbake i tid. Dagslyset ser ut til å være eneste lyskilde, og både lys og skygger bidrar til å framheve motivet. Ved fullstørrelse viser bildeoverflaten en krystallinsk struktur som om bildet skulle ha blitt framkalt i mørkerom. Jeg synes dette bildet er imponerende bra ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Spennende bilde. Man får mulighet for egne tolkninger Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Spennende bilde, men her synes jeg støyen blir litt vel lys og grov i strukturen så den fanger kanskje litt i overkant oppmerksomhet slik at den blir forstyrrende så jeg ville sett den noe mørkere og mer finkorna hvis du i det hele tatt trenger den her hvor det er lyset som bærer bildet. Tanken på en drøy cm beskjæring til venstre slår meg både for å fjerne den mørke skyggen akkurat ute ved ramma og få vekk litt av det noe skarpe lyset nede i hjørnet som lett trekker ufortjent oppmerksomhet. Jeg har for vane å skrive det jeg ser i et bilde og komme med forslag. Men ser ikke bort fra at herrene Smaken og Baken også vil være med på leken. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Her er det bare og henge på supplemanger. Liker denne stilen du har, og gjør Hennings ord til mine også:-) Lenke til kommentar
I-Olin foto. Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Her er det bare og henge på supplemanger. Liker denne stilen du har, og gjør Hennings ord til mine også:-) Takker. Henning, Albert, TCL Photography, Roar og Pentaxen. for hygglige kommentarer, setter stor pris på det. Mvh Ivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg