Gå til innhold

Meditation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, I,Olin foto.

Jeg antar at dette bildet er tatt med mobilkamera / Hipstamatic App., - det bekrefter i så fall følgende utsagn:

"For en god fotograf spiller ikke utstyret noen rolle" !

Bildet har en overbevisende "old time look" og en stemning som om det skulle vært tatt med analogt utstyr langt tilbake i tid.

Dagslyset ser ut til å være eneste lyskilde, og både lys og skygger bidrar til å framheve motivet.

Ved fullstørrelse viser bildeoverflaten en krystallinsk struktur som om bildet skulle ha blitt framkalt i mørkerom.

Jeg synes dette bildet er imponerende bra !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Spennende bilde, men her synes jeg støyen blir litt vel lys og grov i strukturen så den fanger kanskje litt i overkant oppmerksomhet slik at den blir forstyrrende så jeg ville sett den noe mørkere og mer finkorna hvis du i det hele tatt trenger den her hvor det er lyset som bærer bildet.

Tanken på en drøy cm beskjæring til venstre slår meg både for å fjerne den mørke skyggen akkurat ute ved ramma og få vekk litt av det noe skarpe lyset nede i hjørnet som lett trekker ufortjent oppmerksomhet.

Jeg har for vane å skrive det jeg ser i et bilde og komme med forslag. Men ser ikke bort fra at herrene Smaken og Baken også vil være med på leken.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...