Mr. President™ Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Kan vi få inn Schneiderlin snart eller ffs??! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Fellaini har gjort fuck all som vanlig, heldigvis for han har Carrick styrt showet idag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Marijuana Fellaini er så ræv..haha Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 faen for en tempobrems håret er.... ut med seg. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Skjønner ikke hvorfor Fellaini får spille. Hadde kunne forsvart det om han dominerte totalt i luften, men han er jo ikke spesielt god der heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Smalling pisser på Crouch i luften, elsker det Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Se på agressiviteten til Rooney! Deilig! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Meget god kamp av Martial i dag! Mål og assist! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Få ut håret. sjeldent jeg har sett en mer ubrukelig fotballspiller. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Skjønner ikke hvorfor Fellaini får spille. Hadde kunne forsvart det om han dominerte totalt i luften, men han er jo ikke spesielt god der heller. Det er jo ikke riktig. Han har klarert mesteparten av cornerne til Stoke i dag. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 i dueller er han elendig, stoke sikter jo på han. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Stoke sikter på han? Herre.. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Skjønner ikke hvorfor Fellaini får spille. Hadde kunne forsvart det om han dominerte totalt i luften, men han er jo ikke spesielt god der heller. Det er jo ikke riktig. Han har klarert mesteparten av cornerne til Stoke i dag. Er det ikke riktig at Fellaini er dårlig i duellspillet? Han har nå aldri imponert meg der. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Stoke sikter på han? Herre.. Er du han ene som tar alt bokstavelig? Herre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Skjønner ikke hvorfor Fellaini får spille. Hadde kunne forsvart det om han dominerte totalt i luften, men han er jo ikke spesielt god der heller. Det er jo ikke riktig. Han har klarert mesteparten av cornerne til Stoke i dag. Er det ikke riktig at Fellaini er dårlig i duellspillet? Han har nå aldri imponert meg der. Om Fellaini aldri har imponert deg i duellspill er det mer øynene dine som har mangler. Latterlig utsagn, greit nok at han skal bli hatet uansett prestasjon men det finnes grenser. Når det er sagt så ser jeg ikke hva han har gjort gale idag. Endret 2. februar 2016 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg er helt enig, han er sjukt dårlig i duelspill med tanke på hvor stor og sterk han egentlig er. Ubrukelig spiller som ikke har noe funksjon i en klubb som United. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Fellaini hatet som foregår om dagen er helt latterlig. Godt å se at supporterne på OT ga han applaus ved bytte og når han gikk til garderoben. Noen få vet å støtte. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Syns Fellaini var god i dag! Han er ikke god nok til å spille fast hos oss som SM, men han gjorde seg ikke bort i dag. Jeg ønsker å beholde han i klubben som en spiller som kan snu kamper fra benken, eller som et oppspillspunkt når vi trenger det. Sentral midtbane er ikke hans posisjon. Endret 2. februar 2016 av Espp 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå