Latias Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Premier League 02-02-2016 Kl. 21:00 @ Old Trafford Vises på: TV2 Sport Premium 3 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Får vi se om LvG kan fortsette med enda en seier, å please, score mål i første omgang ffs. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg tror United taper denne med 3-0. Stoke vinner garantert midtbanen, og Blind ender vel som snurrebass på backen. Mener å huske at Stoke var langt bedre enn oss i sist kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Blir triple watch mellom Liverpool-kampen,Roma-kampen og denne. Gøy kveld Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Easy peasy! Lett hjemmeserier som ender 4-0! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Vet ikke hva man kan forvente egentlig. Håper som alltid på en Utd-seier, men synes dette er en særs åpen kamp. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Stoke har vært ræva i de siste kampene og har fått én dag mindre hvile enn oss. Vi burde vinne denne.Darmian er visst allerede tilbake fra skaden. Spent på om han starter, han ble totalt rævkjørt av Arnautovic sist, men Varela er samtidig veldig urutinert. Tror Borthwick-Jackson får fortsette på venstrebacken. Håper også Carrick starter for Fellaini. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Nå har United vært ræva i snart tre sesonger, så noen dårlige kamper fra Stoke trenger ikke endre på noe. Dette er første gang jeg faktisk tror at vi taper kampen. Fellaini håper jeg blir holdt langt utenfor laget. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Gleder meg til kamp igjen, lærer aldri. 5min ut i kampen så er jeg sikkert møkk lei igjen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Fellaini og Carrick sentralt? WTF?! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Må være en småskade eller at det trengs hvile som gjør at Schneiderlein ikke starter. Han har ikke vært veldig god de siste kampene, men hadde håpet på Schneiderlein-Carrick. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hvorfor ikke Carrick - Herrera? De to storspilte jo sammen sentralt i fjor. Skuffende at Memphis er benket igjen, Lingard har vært elendig i det siste. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hverken Shaquiri eller Diouf fra start hos Stoke, altså. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Haha du Louis, du Louis. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Bra at nykjøpet til stoke ikke er i troppen. Imbula eller hva han heter. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 "Flowers of Manchester" er virkelig en fantastisk sang. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hva i helvete gjør fellaini fra start igjen? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Synes vi har startet bra.Mye bra bevegelse, ser ut som om Martial og Rooney har funnet en slags kjemi. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hva i helvete gjør fellaini fra start igjen? Tar seg av Crouch på dødball forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå