jahntf Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Litt alene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Nå vet jeg jo at høy himmel etterhvert har blitt populært. Her synes jeg blikket blir hengende alt for høyt så hovedmotivet som vel er treet kommer litt i bakleksa. Jeg ville her brukt enten et helt kvadratisk format eller kanskje tatt så mye at jeg fikke et liggende rektangulært format. Tror jeg ville beholdt midtstillingen og stått over beskjæring til venstre da der finnes ting som skaper linjer i bildet. Flott lys og fargeglød rett over treet som man rett og slett mister med nåværende format. Roar Lenke til kommentar
jahntf Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Nå vet jeg jo at høy himmel etterhvert har blitt populært. Her synes jeg blikket blir hengende alt for høyt så hovedmotivet som vel er treet kommer litt i bakleksa. Jeg ville her brukt enten et helt kvadratisk format eller kanskje tatt så mye at jeg fikke et liggende rektangulært format. Tror jeg ville beholdt midtstillingen og stått over beskjæring til venstre da der finnes ting som skaper linjer i bildet. Flott lys og fargeglød rett over treet som man rett og slett mister med nåværende format. Roar Takk for innspill; har lagt ut versjon kvadrat, syntes det fungerer bedre ja ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg