DragonballZ Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg har forstått nå at programmering er ikke noe for meg. Aldri mer om jeg skal drive med det igjen. Jeg har stor interesse for IT, men programmering står i veien. Finnes det noe studier uten programmering som er IT relatert og er bra betalt? Jeg har R1/2. Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Drift er vel der det er minst programmering, men hvis du skal bli noe særlig til drifter så må du kunne gjøre noe skripting i alle fall, men uansett der er det mer fokus på andre områder. 1 Lenke til kommentar
DragonballZ Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Ok! Hva med Elektronikk og datateknologi (bachelor) på UiO? Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Elektronikk er enda mer verre enn programmering! Finn deg et annet område. Hovedsaklig alt handler om programmering. Om du skal ta elektronikk eller ikke, spørs hvor god du er på å løse fysikk-2 oppgaver. Jeg vil råde å se gjennom forskjellige studier på forskjellige skoler/universiteter. Hvis du ikke er god på programmering faller ut av det meste IT-område. Men prøv deg på Elektronikk, eneste valget du har. Edit: Du kan ta IKT-servicefag, som finnes også på universitet og høgskoler. Den inneholder ikke noe særlig programmering, men veldig mye IT (finnes også et studie som heter IT OG, men er ikke helt sikker, på hva den inneholder) Endret 4. februar 2016 av MT-Sci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå