Meep Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Hei, begynner som mange andre å bli stresset over gamle karakterer jeg ikke har brydd meg om tidligere. Har da bestemt meg for at jeg har lyst til å ta opp Engelsk fra 1.videregående. Men det jeg ser ut i fra eksamens datoer er at jeg kan komme opp i en eksamen dagen før den Engelsk eksamen. Altså, jeg kan komme opp i Fransk den 23.mai, men det er Engelsk den 24. Det i seg selv anser jeg som ok. Men det står også at det er forberedelses-dag i Engelsk den 23, altså samme dagen som jeg eventuelt har Fransk. Det jeg lurer på er om man må være på en slik forberedelses-dag eller ei. Om det er obligatorisk oppmøte, slik at jeg ikke kan melde meg opp i den eksamenen som privatist. Takk på forhånd Endret 1. februar 2016 av Meep Lenke til kommentar
Tsukeo Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Dette må da skolen din kunne vite. Har du tatt kontakt med de? Personlig ville jeg ikke brydd meg så veldig mye om forberedelsesdag i Engelsk: om du kan snakke godt engelsk, er det bare å kunne vite de forskjellige temaene relevant for privatist eksamen og snakke i vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå