lawiet Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Hei, jeg skal ha fagprøve om noen måneder , jeg lurer på hva slags dokumentasjon bøt jeg ha med? Jeg vet alt om planleggingen. Men etter det skal jo man bygge på anlegget sitt. Hva slags dokumentasjon bør man ha med seg da? Jeg vet at jeg skal ha noe med PLS med FBD, i tillegg så skal jeg ha HMI skjerm og frekvensomformer. så noe av det blir VAC, med det meste blir VDC. Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 noen ideer? vær så snill Lenke til kommentar
T-force Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Hei. Vil anbefale at du kontakter opplæringskontoret for elektrofag I ditt fylke. Om du ikke har et, har jeg god erfaring med ELFOB. Men ting jeg kan komme på I farta er. - dokumentasjon fra planleggingsfasen, med endringer som dukket opp utover I prøven. Det er lov å avike fra fremdriftsplan. -dokumentasjon på utstyr som er benyttet -ferdige el-skjemaer -test dokumentasjon -utregninger av kabler og vern. -lister med parameter du har endret og programmet til PLC Noe som er viktig når du har prøva er å si ifra om det er ting du har glemt. Da har du jo på en måte husket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå