PF Treserget Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Se hvilke stokker som er sterkest, svakest og hvordan du best håndterer dem.GUIDE: Hearthstone Power Rankings – februar 2016 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Druid er ganske morsomt å spille, men synes de skulle skrota hele force+savage, det er spillets kjedeligste kombo. Reno derimot er et friskt pust, jeg liker alle kort som gjør livet kjipt for ekstrem aggro/burst. AtW Lenke til kommentar
Nolifer Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 skulle vært et ekstra nivå over nivå 1 for secret paladin og aggro shaman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 For en fantastisk artikkel! veldig bra! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Sylvanas highmane ny meta Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Sylvanas highmane ny meta Haha, så jeg hadde skrevet det. Endret nå. Lenke til kommentar
Ajaner Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Morsom artikkel. Savner vevlenker til deckene dere har lagt ved bilde av. Selv koser jeg meg med å spille en rogue med battlecries. Selv om jeg taper en del, så har jeg det veldig morsomt mens jeg gjør det Men jeg ser nå at jeg må få meg Dr. Boom... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Har testet en del patron warrior både før og etter nerfen, vinner en god del. Men finner den veldig kjedelig :s Så har laget en renowarrior, vinner en god del mindre men kjekkere å spille hvertfall. Har litt lyst å lage en druid deck som jeg skal spille en del også, men mangle force savage comboen. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg får øyebrokk når jeg leser "EN deck". Spesielt når det konsekvent står "decket" i bestemt form. Lenke til kommentar
TheNewbridge Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Morsom artikkel. Savner vevlenker til deckene dere har lagt ved bilde av. Selv koser jeg meg med å spille en rogue med battlecries. Selv om jeg taper en del, så har jeg det veldig morsomt mens jeg gjør det Men jeg ser nå at jeg må få meg Dr. Boom... IKKE LAG BOOM NÅ, GVG BLIR ROTERT UT SNART! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Morsom artikkel. Savner vevlenker til deckene dere har lagt ved bilde av. Selv koser jeg meg med å spille en rogue med battlecries. Selv om jeg taper en del, så har jeg det veldig morsomt mens jeg gjør det Men jeg ser nå at jeg må få meg Dr. Boom... IKKE LAG BOOM NÅ, GVG BLIR ROTERT UT SNART! slapp av, det er 2 modes, og i den ene kan du bruke boom så mye du bare orker.Så spørs jo helt hvilken mode man foretrekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå