Pale Rider Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Downloadet noe som skulle være et spill fra Kazaa, men ut fra "oppførselen ante jeg (desverre for sent) at det var virus på gang. Fikk ikke melding om virus før i dag, og da heter de: BackDoor.ircbot.AS & Downloader.Dluca.H og befinner seg i hhv. Windows\SYSTEM32\winint32.exe og Windows\SYSTEM32\win32info.exe - noen som vet hvordan jeg blir av med søpla?? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Prøvd å søke på www.symantec.com eller hjemmesiden til antivirus programmet ditt? Du har vel antivirus program? De fleste AV progz bør knekke viruset, hvis de kjenner det igjen. Lenke til kommentar
Pale Rider Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Vel, var det så enkelt hadde jeg kanskje ikke spørt anyway, jeg installerte "AVAST!" - gratis antivirusprogram, slo av systemgjenoppretting og restarta. Dermed tok AVAST! knekken på utøyet og jeg kjører to virusprogrammer foruten Telenors Lenke til kommentar
KriB Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Ikke meningen å disse, så på post counten din og gikk ut ifra at du var kanskje litt fersk. My bad! Lenke til kommentar
INzane_1 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) idiot, du kjøper spill, ikke laster det ned fra Kazaa. Endret 19. november 2003 av INzane_1 Lenke til kommentar
Kick150 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Æhhh, ikke for å virke dum, men.... Ser du ikke på fil størrelsen før du laster ned. Et spill er vel kanskje en stor fil. Virus filene pleier normalt sett å være små. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Æhhh, ikke for å virke dum, men.... Ser du ikke på fil størrelsen før du laster ned. Et spill er vel kanskje en stor fil. Virus filene pleier normalt sett å være små. hallo? noen der?? virus kan selfølgelig bli lagt inn i et spill, uansett om spillet er på 1 mb eller 1gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå