AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Var på kontroll hos en turnus lege på sykehuset før helga. Han var så fin og sikkert 23 år gammel. Nå skal det sies at han har sett meg mellom bena og at det var derfor jeg var der...... kanskje det minsker sjansen noe for å få han med på date lol ? noen som kunne gått ut med en tidligere pasient?? Hah.. om det bare var ett engangstilfelle at dere møttes? Anonymous poster hash: b4287...61e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 legene på sykehuset er notoriske for å knulle med både pasienter og kollegaer, jeg vil si at sjansene dine er langt høyere enn med en annen tilfeldig person på jobb.... spør i vei! hvis du ikke spør får du aldri vite svaret vet du! Anonymous poster hash: b7930...b3d 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Flott! Men ja,jeg aner ikke hva fyren heter. Nedtur.. Anonymous poster hash: b4287...61e Lenke til kommentar
DataN3rd Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 legene på sykehuset er notoriske for å knulle med både pasienter og kollegaer, jeg vil si at sjansene dine er langt høyere enn med en annen tilfeldig person på jobb.... spør i vei! hvis du ikke spør får du aldri vite svaret vet du! Anonymous poster hash: b7930...b3d Tror du på det selv? Latterlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Ts her. Ja det tror jeg har en stefar som er lege og har havnet til sengs med flere kollegaer, og skaffet seg en unge på si. Kan ikke si at jeg skjønner hvorfor min mor gidder være sammen med han enda da.. men tror det er noe i det anonym sa ja! Enkelte hvertfall Anonymous poster hash: b4287...61e Lenke til kommentar
pakini Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Det er jo ikke uvanlig at en lege er sammen med en annen lege eller sykepleier, da de er myyyye på jobb de første årene som lege. No kjenner jeg personlig 3 leger, og det å ligge med pasienter tviler jeg på står høyt oppå listen deres! Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Var på kontroll hos en turnus lege på sykehuset før helga. Han var så fin og sikkert 23 år gammel. Nå skal det sies at han har sett meg mellom bena og at det var derfor jeg var der...... kanskje det minsker sjansen noe for å få han med på date lol noen som kunne gått ut med en tidligere pasient?? Hah.. om det bare var ett engangstilfelle at dere møttes? Anonymous poster hash: b4287...61e Turnuslege på 23 år? Det tviler jeg sterkt på om er sant. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Virkelig,hermosa? haha.. ikke vet jeg hva det er du sliter med,men generell mistenksomhet til personer rundt deg er sjeldent ett godt tegn? hør her.. jo, turnusleger KAN være veldig unge. Legeutdanningen er 6 år, og om han her startet la oss si 18, kunne han godt ha vært 23-24 nå. Turnusleger er de som AKKURAT er ferdig med utdanningen og er gått ut i jobb som turnuslege for å få autorisasjon ?? da har du lært noe nytt.. dessuten aner jeg ikle hvor gammel han var, eneste jeg vet er at han er ikke så veldig mye gamlere enn meg, og da er han under 25 ? Anonymous poster hash: b4287...61e Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Virkelig,hermosa? haha.. ikke vet jeg hva det er du sliter med,men generell mistenksomhet til personer rundt deg er sjeldent ett godt tegn hør her.. jo, turnusleger KAN være veldig unge. Legeutdanningen er 6 år, og om han her startet la oss si 18, kunne han godt ha vært 23-24 nå. Turnusleger er de som AKKURAT er ferdig med utdanningen og er gått ut i jobb som turnuslege for å få autorisasjon da har du lært noe nytt.. dessuten aner jeg ikle hvor gammel han var, eneste jeg vet er at han er ikke så veldig mye gamlere enn meg, og da er han under 25 Anonymous poster hash: b4287...61e Om det er noe jeg irriterer meg over, er det kjepphøye unge mennesker som tror de vet alt. Kanskje jeg er lege selv? Der kan du få noe å fundere på. Du aner ikke hvor gammel denne unge mannen var, skriver du, men du vet at at han ikke er så mye eldre enn deg. (Ja, det heter eldre, ikke gamlere.) Dette er en selvmotsigelse. Hvordan forklarer du dette? Endret 3. februar 2016 av Hermosa Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Var på kontroll hos en turnus lege på sykehuset før helga. Han var så fin og sikkert 23 år gammel. Nå skal det sies at han har sett meg mellom bena og at det var derfor jeg var der...... kanskje det minsker sjansen noe for å få han med på date lol noen som kunne gått ut med en tidligere pasient?? Hah.. om det bare var ett engangstilfelle at dere møttes? Anonymous poster hash: b4287...61e Turnuslege på 23 år? Det tviler jeg sterkt på om er sant. Den tvilen kan du bare trekke tilbake med en gang, snakk om å være kjepphøy selv.... På legestudiet har man primæropptak og ordinæropptak(sekundær?), primæropptaket er kun for dem som går direkte fra videregående mens ordinæropptaket er for folk som har opparbeidet seg ekstra poeng etter endt videregående. Det er en STOR andel folk som kommer inn via primæropptak hvert eneste år så at han er 23 år gammel er faktisk mulig. Turnus kan man gå ut i etter at embetseksamen er avlagt som normalt avlegges etter 4 år i utdanningen. Kjæresten min er på 3 året på medisin nå og hun vil være 25 når hun går ut i turnus, men mange av vennene hennes vil være 23... så det er mulig. Men klart, flertallet på medisin er folk som har tatt opp ekstra fag og er noen år eldre, 23 er ungt for en turnuslege i snitt. Anonymous poster hash: b7930...b3d Lenke til kommentar
pakini Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Virkelig,hermosa? haha.. ikke vet jeg hva det er du sliter med,men generell mistenksomhet til personer rundt deg er sjeldent ett godt tegn hør her.. jo, turnusleger KAN være veldig unge. Legeutdanningen er 6 år, og om han her startet la oss si 18, kunne han godt ha vært 23-24 nå. Turnusleger er de som AKKURAT er ferdig med utdanningen og er gått ut i jobb som turnuslege for å få autorisasjon da har du lært noe nytt.. dessuten aner jeg ikle hvor gammel han var, eneste jeg vet er at han er ikke så veldig mye gamlere enn meg, og da er han under 25 Anonymous poster hash: b4287...61e Han må være eldre en 23, si han var 18 da, når han begynte på universitetet, da kan han ikke gå ut i turnus før han er 24, det er et 6årig studie på universitetet, og idag må ikke legene ta turnustjeneste, som er på 1,5år! Og det normalt sett er man ikke ferdig på VGS før man er 19år! Så kanskje du lærte noe nytt idag Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Haha. Jeg bryr meg ærlig talt ikke hvor gammel han er. 1 år fra eller til har ikke noe å si. Du er litt av en kverulant Hermosa!? hva er vitsen å prøve ta meg på noe? er du bare her inne for å lage kvalme? Lite å gjøre om dagene? Du mister hele poenget mitt med innlegget. Anonymous poster hash: b4287...61e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Du også pakini. Jeg driter i om mannen er 23 eller 24. Poenget er at han er ung å deilig. Anonymous poster hash: b4287...61e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå