Båtgutten1 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Hei, er en gutt på 16 år som skal ta med meg familien og flytte tilbake til Tromsø til sommeren. Dermed lurte jeg på om det var noen der ute som har noen tips om hvor jeg kan søke etter sommerjobb der oppe? Har ganske lyst til å jobbe på båt, men tror neppe at det er muligheter for det når jeg er så ung. Alt kan være av interresse, og har allerede Rema 1000 og Color Line maskoten på CV`en fra før av. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Er ihvertfall flere Rema-butikker her. Lenke til kommentar
Båtgutten1 Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Er ihvertfall flere Rema-butikker her. Det vet jeg, men om det er lett å få jobb der vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Det anbefales å levere åpne søknader rundtomkring. Skriv en fin søknad med CV og lever på de butikkene som du synes blir bra, reisetid og slik har jo noe å si, så vil du være mer eller mindre først i køen når sommeren kommer. Så sant butikksjefene husker søknaden din da Du kan levere åpne søknader hvor som helst, finnes masse verksteder som også har behov for ekstrapersonell på sommeren og det er ikke nødvendigvis arbeid der du trenger utdanning eller erfaring. Mange liker at sommerhjelpen ikke har utdanning da de ikke trenger å betale like mye som en faglært Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå