VeX Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Hei, Dette føles som en form for kontaktannonse, og til syvende og sist er det kanskje nettopp det... Jeg er en godt voksen gamer (32 år) med kone og to barn - som trenger noen å spille The Division med når det kommer ut. Jeg har testet betaen i helga, og ser at dette er et spill jeg kommer til å svi av en del timer på. Jeg har tidligere spilt masse Destiny på PS4, men etter at jeg fikk elitekontrolleren til xbox one, har det ikke vært noen vei tilbake. Jeg har en veldig skjev vennefordeling mellom de to konsollene, noe som gjør at jeg ikke har så mange å spille sammen med på xbox'en. i Destiny, kom jeg inn i en gjeng med godt voksne folk, noe jeg satte pris på. Om noen skulle ha lyst til å teame opp med meg når the Division kommer ut i Mars, så er det bare å legge meg til, så tar vi det derfra. Jeg har ingen ambisjoner om å spille hver eneste kveld, men tar noen timer nå og da når kona er ute på jobb eller med venner. Det beste for meg, er om det da alltid hadde vært noen som var online og klar til å loote litt i dead zone gamertag: Watnegutten Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Legger deg til jeg. Hatt en pause fra spilling nå etter jeg ble møkk lei av Destiny, men kommer nok tilbake når The Division kommer ut. Lenke til kommentar
Steffjui Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Heisann! Jeg kan godt være med på det! Spiller forskjellige spill nå om dagen, men skal definitivt ha the devision! gt: the steffjuti Lenke til kommentar
Loke2024 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Skal ha det eg og når det kommer Tonh3im Lenke til kommentar
Loke2024 Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Noen som spiller åpen beta? Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Jepp. Legg til Lakafant Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 GT: ProphetSe7en Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Viktig med kontakt annonser. 38 år og samme utfordring. Gamertag: theyoytoy Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Jeg tenker også å spille The Division på xbox når det kommer ut. 30 år og samboer, så kommer til å spille når det passer seg. Gamertag: kUaMooMoo Lenke til kommentar
Loke2024 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Godt og se det er flere opp i 30 årene som spiller Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Godt og se det er flere opp i 30 årene som spiller Det er sant Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Vi er en liten gjeng godt voksne personer som spiller i lag. Er bare å hive seg inn i party om vi er pålogget på kveldene så kan en hjelpe hverandre med mission, i darkzone osv. GT: ProphetSe7en Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Flere i samme situasjon som meg altså. 30 år gammel mann med samboer og noe begrenset tid til spilling. Gikk fra Xbox til Playstation denne konsollgenerasjonen, men fikk akutt Halo-abstinenser for noen uker siden, så jeg kjøpte meg en brukt box. Det er ingen vei tilbake når jeg først er tilbake til xbox-stikka og live, så i dag kjøpte jeg The Division til boxen. Trenger noen å spille med, og adder dere fra tråden her. Legg meg gjerne til. GT: ARTO85 Lenke til kommentar
juul Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Kjøpte spillet i dag, har ikke fått startet det enda dog. 32 år, unger, kjerring og turnusjobbing. Så det varierer hvor mye jeg får spillt og til hvilke tidspunkt. GT: Juul O Lenke til kommentar
Gene Crackman Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Halla! 33 år. Deltids pappa ? Skulle hatt med noen i darkzone. Gamertag : Gene Crackman Lenke til kommentar
Heffal0mpen Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Heisann! Leter også etter noen å gå dark zone med. 28 år. GT: heffal0mpen Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Blir gjerne med å spiller. Gamertag: Aiwarikiar Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Blir gjerne med innimellom jeg også... 37 år... gamertag: ZoomZoom McMoen Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 33 med kone og barn her ?? Spiller når jeg får sjangs på kveldene GT: Snowjoggs Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Gamertag Risingbridge Spiller når det passe... Hadde vært årleit å spilt sammen med noen, og ikke bare alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå