Ovidia2 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Brudeferden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Lurte med det samma på om du hadde vært modell sjøl, men hu der er nok minst en generasjon for ung uten at jeg dermed har planer om å værra ufin angående en dames alder. Det som forundrer meg er at det er noen som har kasta den beryktede ferden til Tiedemann og Gude. Uansett så egna det seg jo godt til å støtte oppe et litt tungt hode med hvis det ikke skal opp på veggen. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Meget vakker modell som poserer godt,, i dette litt bortvendte uttrykket av var femininitet. Fin effekt av lysbruken din, der parti med skygge er viktig for helhet. Flott! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Hei, Photograqphy. Jeg sier det enkelt: Her er det høy kvalitet i alle ledd ! ) Bildet gjenspeiler din totale mestring når det gjelder lys og skygger ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Er vel mang en brudeferd som har havna i containeren.... Fotografisk er dette, som vanlig, et godt stykke arbeid. Likte settingen, som en kan bruke all sin fantasi på... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Et profft bilde som jeg likte veldig godt! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Hei alle sammen så hyggelige kommentarer fra dere. satte stor pris på det:) Ja mye rart man kan finne i en container.. denne stod ved siden av ute i regnet.. så jeg var heldig der. Det er forresten min yngste datter på bildet. Hun har nettopp kommet hjem fra USA så vår photoshoot var den første på lenge. Lenke til kommentar
I-Olin foto. Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Et utsøkt stykke arbeide, mykt nydelig lys, toppers er det !!! I,Olin Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Klassebilde, meget høy kvalitet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg