sevs Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Heisann. Skal vere med på et dataparty/LAN snart (med 130 deltakarar). Verten seier at det ikkje blir moglegheit for å ta med eigen switch. Tidlegare år har det vore mogleg å kople til sine eigne og naboen sine eningar, som stasjonær PC, laptop, konsoll og evt. sidemannen sitt utstyr og så vidare. Vertskapet har blitt bytta ut sidan sist Dei nye vertane meiner ein bør ta kontakt med vertskapet og få tildelt fleire portar frå ein av 24porstswitchane til vertskapet, og legge 5-10 meter med netverkskabel i staden for eigne switchar. Då må eg som deltakar kjøpe fleire lange nettverkskablar i staden for å bruke utstyr eg allereie har. Vertskapet seier det har med sikkerheit å gjere. Eg ser ikkje for meg problem med å bruke eigne switchar. Kan det innføre latens, og viss ja, innfører det også latens på resten av nettet? Er det sjangs for at min switch har virus i firmware eller liknande? Er det andre grunnar til å unngå å ta med eigen switch? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Loops og portkontroll er gode grunner til å nekte deltagere å ta med switcher. Om de som har med nettverket å gjøre har bra utstyr, så er ikke det ett problem, men det kan være de ønsker å eliminere hele problemstillingen. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Loops og portkontroll er gode grunner til å nekte deltagere å ta med switcher. Om de som har med nettverket å gjøre har bra utstyr, så er ikke det ett problem, men det kan være de ønsker å eliminere hele problemstillingen. Nettverkslooper er vel ikkje vanskelege å unngå dersom ein har hovuddet med seg når ein koplar til. Kva meinar du med portkontroll? Noko liknande QoS? Edit: Port Control Protocol, PCP, ja, etterfølgaren til NAT. Det burde som du seier ikkje vere noko problem om vertskapet har skikkkeleg utstyr, men kva med Jensen Scandinavia-switchen min med Realtek chipset? Det kan vel ikkje klassifiserast som "skikkeleg" nettverksutstyr, og kan den interferere med det andre utstyret? Endret 1. februar 2016 av sevs Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Det kan nok være en fordel at de som arrangerer har kontroll på alle svitsjer. De har kanskje litt mer avanserte svitsjer, som raskt og enkelt lar dem spore trafikk til en spesfikk port. Da er det uheldig om mange enheter, kanskje tilhørende flere ulike personer, er bak disse portene. En annen ting er at noen svitsjer lar deg overvåke trafikk, og det er ikke ønskelig at en vanlig deltaker skal kunne overvåke andre deltakeres trafikk. Kanskje vil noen også bruke en boks med andre funksjoner, f.eks. DHCP-server, som ikke er så moro å få inn på nettverket. I stedet for å inspisere hver enkelt svitsj, er det gjerne enklere å bare forby dem. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Nettverkslooper er vel ikkje vanskelege å unngå dersom ein har hovuddet med seg når ein koplar til. Å gå ut i frå at alle 130 har hovudet med seg kan fort straffe seg. Det er mykje enklare å rett og slett begrense bruken av eigne svitsjer, og mykje tryggare. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Ett annet problem er jo stikkontakter og strøm og rotet med kurser og lignende. Her kan noen med en switch plutselig lage ekstra krøll ved å blåse en sikring om det er feil på utstyret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå